Welke heb jij besteld?

Enkhuizen

Senior Member
Wachten duurt lang... Hij staat er al wel :cheer:

photo.jpg

NICE! Mooie wagen, heb er ongeveer ook zo een :baby012:

Mr_McPhisto

Actief lid
Kan ik niet zeggen

Dat dat echt de mooiste zijn kan ik niet zeggen, want ik vind meerdere velgen gewoon echt mooi onder deze slee.
Deze inderdaad (zijn dit nu 17 of 18 inch die van de foto?), maar ook die luna die op die andere kleine foto (krijg ik overigens ook), maar ook die andere 18 inch themisto of thermisto. Ook onder accessoires op de skoda site staan nog leuke 18 inch andere.)
Ik vind echter deze 5x2 velgen erg mooi ook voor in mijn winterbandentijd.!, maar zal wel te duur worden.

Vraag: WELKE ANDERE MERKEN VELGEN PASSEN ONDER DE SuberB?

Dat dat echt de mooiste zijn kan ik niet zeggen, want ik vind meerdere velgen gewoon echt mooi onder deze slee.
Deze inderdaad (zijn dit nu 17 of 18 inch die van de foto?), maar ook die luna die op die andere kleine foto (krijg ik overigens ook), maar ook die andere 18 inch themisto of thermisto. Ook onder accessoires op de skoda site staan nog leuke 18 inch andere.)
Ik vind echter deze 5x2 velgen erg mooi ook voor in mijn winterbandentijd.!, maar zal wel te duur worden.

Ik heb nog een setje 19 inch ATS liggen.
450,- zonder banden.

Als ik 18" had gedaan was het Luxon geworden. Zeer strakke velg.

leander

Nieuw lid
Ja jongens, er komt nog een Superb bij in NL.
En wel een 1.9 Ambition in de kleur Black magic met navigatiesysteem Amundsen.
De verwachte leverdatum is half april.

Dus nog even in spanning wachten en kijken naar jullie foto's

santo

Lid
Goede keuze, je zal er geen spijt van krijgen.
Alleen dat wachten... maar zoals je zegt, foto's kunnen het leed een beetje verzachten ;)
Bovendien is half april al niet meer zo heel ver af.

Mr_McPhisto

Actief lid
1.9tdi elegance?

Beste Santo

Ik heb es gekeken in de prijslijsten van de superb. Maar hoe kom jij aan een 1.9tdi elegance? die zie ik nergens staan?? Of heb je hem zelf als elegance samengesteld?

Mooie auto dat wel! Mooie kleur ook!

santo

Lid
Inderdaad, ik woon in BE waar er van alle motorisaties dezelfde 3 uitvoeringen beschikbaar zijn: classic, ambiente en elegance.
Bij de 1.9 TDi heb je dan uiteraard ook nog de zuinige greenline uitvoering.

In NL blijkt er echter geen Elegance uitvoering beschikbaar te zijn van de 1.9 TDi.
Maar jullie zullen dan ongetwijfeld weer andere mogelijkheden hebben, zoals de Business Line uitvoering ;)

depotterk

Nieuw lid
Eindelijk bestelling gedaan

Moest een nieuwe wagen kiezen (lease) en ben uiteindelijk bij skoda terecht gekomen.
Heb eerst een testrit gedaan voordat ik de keuze ging maken tussen een 1.9 TDI en een 2.0 TDI.

Wat is het geworden:

Skoda SUPERB 1.9 TDI elegance
+ company pack (GPS, Parksystem, ...)
+ Getinte ruiten AR
+ Alarm
+ zwarte kleur
+ 10 LS

levertermijn: begin mei

Weet iemand iets van de kwaliteit van de 10 LS?

cloink

Actief lid
Weet iemand iets van de kwaliteit van de 10 LS?

Helaas... Ik had diezelfde vraag, zie hier: http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=7176

Nergens zie ik eigenlijk een afdoend antwoord, dus ik ga er van uit dat niemand het soundsystem al heeft (kunnen testen)? De laatste reply van breef doet me echter een beetje huiveren en eerlijk gezegd bevestigt dat ook een beetje mijn eerste indruk... :(

Ik hoop dat een actieve sub de boel wat opvrolijkt, maar helaas zal ik de mijne nog een pak later krijgen dan de jouwe, dus ook op mijn ervaringen zal je niet kunnen afgaan... :) Soit, dit is hier off-topic, ik stel voor dat we in de eerder aangehaalde thread verder gaan.

starfish

Nieuw lid
Nog bestelling

Ook in Belgie komen er 2 SuperB bij.

Besteld op 23 januari 09

SuperB Ambiente 1.9 TDI
Kleur brilliant silver metalic

Als extra buiten wat er in belgie standaard opzit.
Velg 17 inch Trifid
Cruiscontrol
Parkeersensoren achteraan
Chroom deurbeschermlijsten
Rubberen kofferschaal

2de wagen die besteld is.

SuperB Ambiente 1.9 TDI
Als extra buiten wat er in belgie standaard opzit.
Kleur brilliant silver metalic
Parkeersensoren achteraan

Geschatte levertijd 5 a 8 weken

Bovenaan Onderaan