Enkhuizen
Senior Member
Wachten duurt lang... Hij staat er al wel
NICE! Mooie wagen, heb er ongeveer ook zo een :baby012:
Wachten duurt lang... Hij staat er al wel
Dat dat echt de mooiste zijn kan ik niet zeggen, want ik vind meerdere velgen gewoon echt mooi onder deze slee.
Deze inderdaad (zijn dit nu 17 of 18 inch die van de foto?), maar ook die luna die op die andere kleine foto (krijg ik overigens ook), maar ook die andere 18 inch themisto of thermisto. Ook onder accessoires op de skoda site staan nog leuke 18 inch andere.)
Ik vind echter deze 5x2 velgen erg mooi ook voor in mijn winterbandentijd.!, maar zal wel te duur worden.
Vraag: WELKE ANDERE MERKEN VELGEN PASSEN ONDER DE SuberB?
Ik heb nog een setje 19 inch ATS liggen.
450,- zonder banden.
Moet je het te koop zetten in de te koop topic en niet hier !
foto prijs etc erbij en de kopers zullen je berichten
Moet je het te koop zetten in de te koop topic en niet hier !
foto prijs etc erbij en de kopers zullen je berichten
Als ik 18" had gedaan was het Luxon geworden. Zeer strakke velg.Dat dat echt de mooiste zijn kan ik niet zeggen, want ik vind meerdere velgen gewoon echt mooi onder deze slee.
Deze inderdaad (zijn dit nu 17 of 18 inch die van de foto?), maar ook die luna die op die andere kleine foto (krijg ik overigens ook), maar ook die andere 18 inch themisto of thermisto. Ook onder accessoires op de skoda site staan nog leuke 18 inch andere.)
Ik vind echter deze 5x2 velgen erg mooi ook voor in mijn winterbandentijd.!, maar zal wel te duur worden.
Vraag: WELKE ANDERE MERKEN VELGEN PASSEN ONDER DE SuberB?
Weet iemand iets van de kwaliteit van de 10 LS?