Welke heb jij besteld?

___JC___

Forumguru
Ben ik het helemaal mee eens!

Zo wordt hij dus:
2747902582_e3f03db7e5.jpg

Dit is met sportonderstel toch? Mmm.....mag nog wel IETJE lager.
:smirk:

Die is inderdaad erg strak en mooi. Sjieke bak in die kleur met die velgen, poe poe.

Dat is zeker niet verkeerd, persoonlijk had ik alleen niet voor grijs gekozen. Skoda heeft zulke mooie andere kleuren. Maar goed persoonlijk, persoonlijk...

Verder natuurlijk een prachtige bak vooral die velgen!!!!!!

___JC___

Forumguru
Ik zou of voor dit antracietgrijs gaan met cognackleurig bruin leer, of voor de bordeauxrode lak met cremkleurig leer. Maar zowiezo deze velgen.

MarcoO2

Forumguru
Ik zou of voor dit antracietgrijs gaan met cognackleurig bruin leer, of voor de bordeauxrode lak met cremkleurig leer. Maar zowiezo deze velgen.

Helemaal mee eens. Ik had graag congackleurig leer gehad, maar helaas... mijn budget had een einde. En deze velgen zijn echt top!

Ik zat te twijfelen tussen Cappuccino, Platin Grey en Anthracite Grey.
De laatste viel af omdat mijn vorige auto, een Octavia, al die kleur had. Cappuccino is ook een erg mooie kleur, maar die vond mn vriendin iets minder. Het maakte de auto wel heel erg groot. En dus is het Platin Grey geworden. Echt een heel mooie kleur.

En de velgen, tsja...wat kan ik toevoegen....helemaal geweldig natuurlijk.

Bartez

Lid
Ik zat te twijfelen tussen Cappuccino, Platin Grey en Anthracite Grey.
De laatste viel af omdat mijn vorige auto, een Octavia, al die kleur had. Cappuccino is ook een erg mooie kleur, maar die vond mn vriendin iets minder. Het maakte de auto wel heel erg groot. En dus is het Platin Grey geworden. Echt een heel mooie kleur.

En de velgen, tsja...wat kan ik toevoegen....helemaal geweldig natuurlijk.

Helemaal gelijk heb je....ik ga voor simpel....pacific blue....volgens mij ben ik de eerste hier met deze kleur....

santo

Lid
Ok Santo.Dank je voor de toelichting.De garage waar je auto vandaan komt ken ik in iedergeval :).

Misschien zie ik je wel eens in de buurt rijden dan.

Zoveel S2's rijden er hier in de omgeving niet rond denk ik en zeker geen Platin Grey, dus als je me tegenkomt zal je het meteen merken ;)

Ondertussen de 2 langere ritjes achter de rug.
Auto rijd heerlijk en heeft wat mij betreft zeker voldoende power.
Alleen als je echt scherp rijdt, kom je misschien af en toe wat acceleratievermogen tekort ;)

Wat verbruik betreft:
Tijdens de langere ritten (begin en einde van de rit nog wel wat "stadsverkeer") kom ik met een redelijk sportieve rijstijl rond de 6l/100.

5.5l/100 moet dus zeker lukken, zeker als hij wat ingereden is.

PS: vermits je een silver grey besteld hebt en je deze in de toonzaal gezien hebt, zou het wel eens kunnen dat ik jou dealer ook ken :)

depotterk

Nieuw lid
Er staat hier toevallig een S2 voor mijn raam waar ik momenteel aan het werken ben en dit in de kleur dat ik heb besteld (Black).
Een collega dacht eerst dat het een BMW of mercedes was :-).

Ilrosso

Nieuw lid
Skoda liefhebbers!

Binnenkort mag ik ook mijn nieuwe Superb in ontvangst nemen. In de 1e week van december officieel besteld. Officieel omdat er twee weken overheen gingen voordat de Leasemaatschappij hem uiteindelijk bestelde.

Superb II, 1.8 TSI Ambition, Black Magic, LUNA 18", Sportonderstel, Sunset, Bolero & multifunctioneel stuurwiel.
Productieweek 18 in 1e instantie, nu week 12.

Voor mijn gevoel nog zover weg, dus afwachten maar.......

breef

Lid
En zo heb je direct de eerste optie te pakken voor €700. indien je maar een vast percentage van het leasbedrag aan opties mag kiezen gaat het hard.

Bij Audi is het al over de 1000 euro! Skoda is toch lief op dat gebied :worshippy:

Zelf zie ik wel voordeel van Metallic lak, de mooie glans en het blijft langer mooi... en tja die 700 op een bedrag van bijna 40.000 maakt dan ook niet meer alles...ik heb het er voor over in ieder geval

Bartez

Lid
Bij Audi is het al over de 1000 euro! Skoda is toch lief op dat gebied :worshippy:

Zelf zie ik wel voordeel van Metallic lak, de mooie glans en het blijft langer mooi... en tja die 700 op een bedrag van bijna 40.000 maakt dan ook niet meer alles...ik heb het er voor over in ieder geval

Je hebt groot gelijk....als ik nog ruimte zou hebben, zou ik het ook doen....als het echter je sluitstuk is, heb ik liever een trekhaak dan de glimlak....er met immers wat te wensen over blijven :D

breef

Lid
Je hebt groot gelijk....als ik nog ruimte zou hebben, zou ik het ook doen....als het echter je sluitstuk is, heb ik liever een trekhaak dan de glimlak....er met immers wat te wensen over blijven :D

Groot gelijk :aangenaam:
Ik heb nog nooit een trekhaak nodig gehad in mn leven dus ik heb de metallic lak ;)

Torica

Lid
Ik heb wel een trekhaak nodig en het was (gezien het leasebudget) de keuze tussen metallic lak óf de trekhaak. De trekhaak dan maar op eigen kosten er onder laten zetten (viel ook nog op af te dingen).

Bovenaan Onderaan