Wat mij wel opvalt van het aantal bestelde auto's dat er zeer weinig patriculier besteld worden.
gek he, met prijzen rond de 40.000 euro?!!?!?
voor 4 stukken rubber en wat ijzerwaren !!
.voor 4 stukken rubber en wat ijzerwaren !!
Wat mij wel opvalt van het aantal bestelde auto's dat er zeer weinig patriculier besteld worden.Zal dan toch aan de huidig economich toestand liggen.
Ikzelf ben nu 5 weken aan het wachten en dat begint te knagen .
Je moet hem als particulier maar eens zien te slijten naar 2 of 3 jaar geen hond die zo één bak wil, en een giga afschrijving.
Dus de ideale leasebak.
Ja en nee.Je moet hem als particulier maar eens zien te slijten naar 2 of 3 jaar geen hond die zo één bak wil, en een giga afschrijving.
Dus de ideale leasebak.
Stel je weet dat jouw leaseauto EUR 900,-/mnd kost (en daar zit al gauw aan met wat kilometers). Zou je prive bereid zijn EUR 900,-/mnd te betalen voor een auto? Nee zeg je dan, want die van mij is veel goedkoper!
Stel maar eens een Audi A6 (lijkt me de beste "referentie" voor de Superb?) samen met dezelfde opties, motor & versnellingsbak. Dan ga je niet zo snel meer zagen over hoe duur de Superb is hoor...
Jaja, doe maar lekker sarcastisch...Oh nee is dat zo ??
Jaja, doe maar lekker sarcastisch...
Ik verwonderde me gewoon over het wel érg grote verschil. Dat er enkele duizenden euro's mee gepaard gingen, ok. Maar met een top-config ga je ruim over de 10.000€ verschil. Ik vermoed dat dat in NL enkel nog groter is.
Nee, klopt natuurlijk. De rit is wat harder, het interieur laat hier en daar (al bij al kleine) steekjes vallen van en de optielijst kan je inderdaad geen boek maken. Maar om nu echt een verschil van 10.000€+ te rechtvaardigen? :ahum:En toch durf ik de superb nog niet helemaal met een A6 te vergelijken qua rijcomfort, interieur afwerking, optiemogelijkheden.
Ik heb mijn S2 in ieder geval privé gekocht, met eventueel de mogelijkheid om um zakelijk te zetten indien dit goedkoper mocht zijn bij het opmaken van mijn 2009 jaarcijfers ... helaas is dit niet voor iedereen een optie
Hoe doe je dat dan met de BTW als het eerst een priveauto is geweest?
Die kun je nu niet meer terug vangen.