Welke heb jij besteld?

santo

Lid
Dacht ik ook, maar was dus niet....

Bij onze leasemaatschappij is het zo dat metallic niet verplicht is, maar als je geen metallic neemt, gaat je maandelijks bedrag aanzienlijk omhoog doordat de herverkoopwaarde daalt.

Daardoor heeft het dan ook geen zin de metallic lak te laten vallen om te besparen op je budget

Je hebt groot gelijk....als ik nog ruimte zou hebben, zou ik het ook doen....als het echter je sluitstuk is, heb ik liever een trekhaak dan de glimlak....er met immers wat te wensen over blijven :D

Een trekhaak kan je achteraf nog monteren, glimlak wordt wat lastig achteraf. Als je de trekhaak niet direct nodig hebt, zou ik altijd voor de metallic lak gaan.

Bartez

Lid
Een trekhaak kan je achteraf nog monteren, glimlak wordt wat lastig achteraf. Als je de trekhaak niet direct nodig hebt, zou ik altijd voor de metallic lak gaan.

Achteraf moet ik hem zelf dokken......dat voelt harder aan als elke maand een beetje en met de sleutel van mijn nieuwe huis binnen een paar weken kan ik even geen 650 euro ineens missen. Voor de glimlak smeer ik er af en toe wel wat lip gloss van mijn vrouwtje op :2133:

Pendragon

Donateur
Hoi Pendragon

dat kreeg ik ook bij 2 dealers te horen...maar de 3e dealer was wel bereid om de Themisto velgen (zonder extra kosten) te leveren :D De Luna's worden na levering door de dealer zelf omgewisseld met Luna's. Af fabriek kan de Elegance BL inderdaad alleen met Luna's geleverd worden.

Ik heb het de dealer nogmaals gevraagd, maar hij wil het alleen doen met bijbetaling van 500 euro. Dat ga ik dus niet doen. Ik hou het op de Luna's. Vind ik ook hele mooie velgen (m'n vrouw vind ze zelfs mooier), maar de Themisto's vind ik persoonlijk toch mooier, maar ja je kunt niet alles hebben :)

cloink

Actief lid
Eh, wat sneller dan verwacht (de fleetmanager had hem al besteld, terwijl ik nog aan het onderhandelen was, maar ok :tongue: ), heb ik de mijne (althans, waarmee ik mag gaan rijden) ook besteld:

2.0 diesel (140pk) - Elegance
+ DSG
+ Pack "Company" (Columbus, Park Assist, Verwarmde voor- en achterzetels, Laterale zonneblinden achteraan, Electrochome binnen- en buitenspiegels, Tapijten)
+ Sportchassis
+ Soundsystem 10LS
+ 3-spakig multifunctioneel stuur + bediening DSG
+ Bluetooth Premium voorbereiding
+ Wegrijhulp helling + controlesysteem bandendruk
+ Zonder kentekens ( :D )

Interieur wordt volledig Ivory, de buitenkleur Black Magic en er komen 17" Trifid velgen onder. Ik laat er zelf achteraf nog een Pioneer TS-WX77A in bouwen, daar ik niet helemaal overtuigd was van het "soundsystem" en zijn lage-tonen prestaties.

En nu rustig wachten tot het begin juni is, want dan pas is de huidige einde-contract... :regels:

JoKing

Lid
Eindelijk vandaag een verlossend telefoontje van de dealer gekregen.

Bestelling is binnen van de Skoda Superb 2.0 TDI 140pk Ambition Businessline.

Productieweek 15/16, levering waarschijnlijk eind april.

Het wachten kan beginnen....

Eindelijk vandaag een verlossend telefoontje van de dealer gekregen.

Bestelling is binnen van de Skoda Superb 2.0 TDI 140pk Ambition Businessline.

Productieweek 15/16, levering waarschijnlijk eind april.

Het wachten kan beginnen....

Welkom bij de Club van bijna S2 eigenaars :aangenaam:

breef

Lid
Eh, wat sneller dan verwacht (de fleetmanager had hem al besteld, terwijl ik nog aan het onderhandelen was, maar ok :tongue: ), heb ik de mijne (althans, waarmee ik mag gaan rijden) ook besteld:

2.0 diesel (140pk) - Elegance
+ DSG
+ Pack "Company" (Columbus, Park Assist, Verwarmde voor- en achterzetels, Laterale zonneblinden achteraan, Electrochome binnen- en buitenspiegels, Tapijten)
+ Sportchassis
+ Soundsystem 10LS
+ 3-spakig multifunctioneel stuur + bediening DSG
+ Bluetooth Premium voorbereiding
+ Wegrijhulp helling + controlesysteem bandendruk
+ Zonder kentekens ( :D )

Interieur wordt volledig Ivory, de buitenkleur Black Magic en er komen 17" Trifid velgen onder. Ik laat er zelf achteraf nog een Pioneer TS-WX77A in bouwen, daar ik niet helemaal overtuigd was van het "soundsystem" en zijn lage-tonen prestaties.

En nu rustig wachten tot het begin juni is, want dan pas is de huidige einde-contract... :regels:

Gefeliciteerd, mooie configuratie! Hoera voor de Belgische prijzen! :xyxthumbs:

Beetje off-topic, maar hoe zit het in België met de Columbus diefstal? Ik hoor heel veel verhalen hier in Nederland daarover, is dit in België ook zo erg?

WillemJan

Forumguru
Hoi Allemaal,

Vandaag heb ik dealer doorgegeven dat ik een Superb - via ING Car Lease - bij hem ga bestellen.

Het wordt de volgende:
- Superb 1.4 TSI Business Line Ambition
- Black Magic
- Elektrisch verstelbare bestuurders- en passagiersstoel
- Fuction pakket
- Alarm
- Sunset ramenset

En ik krijg de auto pas op het einde van de leaseperiode van mijn huidige auto: 15 juli. Dat wordt dus nog even doorbijten...

Groetjes... Willem

Cyrax

Nieuw lid
Jawel,

Ik heb mijn S2 besteld vandaag. Het was een demo auto van die dealer uit Heemstede die failliet is gegaan. Het is een S2 1.8 TSI in een soort Elegance uitvoering (niet alle elegance opties zitten erop) maar wel weer een Columbus en ESP b.v. De auto stond bij Martin Schilder Haarlem.

Hij staat hier op autotrack (weet nog voor hoelang): http://www.autotrack.nl/owa_dima/ow...spr_id=154973703&p_type_lijst=RL&o_id=5897869

Er zit geen BT telefoonvoorbereiding in, die laat ik alsnog inbouwen. het schijnt dat er binnenkort en nieuwe module uitkomt (aftermarket) die perfect past op de columbus.

Ben er erg blij mee :489:

WillemJan

Forumguru
Jawel,
Ik heb mijn S2 besteld vandaag. Het was een demo auto van die dealer uit Heemstede die failliet is gegaan.
Gefeliciteerd! Ik heb die auto ook bij Lugtstra zien staan, sterker nog, ik heb er ook nog ingezeten. Echter niet mee gereden.
Veel plezier met je nieuwe auto.

Groetjes... Willem-Jan

cloink

Actief lid
Gefeliciteerd, mooie configuratie! Hoera voor de Belgische prijzen! :xyxthumbs:
Ja, precies. Al vind ik de "Business Line" in Nederland dan wel weer vollediger dan zo'n "Company Pack". Maar ok, mij hoor je niet klagen met deze config. Het enige spijtige is dat ik ben moeten gaan voor de 140pk versie i.p.v. de 170pk, maar dat ligt vnl. aan het fiskaal erg onaantrekkelijke vermogen. Als ze deze hadden teruggeschroefd tot 163pk (zoals de andere merken binnen de VW-groep dat doen voor België), dan misschien... Voor de geïnteresseerden: deze config kost me (fleetkorting incluis) enkele euro's minder dan 30.000€, BTW incl. Dat lijkt me een héél nette prijs voor deze wagen, probeer maar eens een Audi A6 hetzelfde uit te rusten... :-o

Beetje off-topic, maar hoe zit het in België met de Columbus diefstal? Ik hoor heel veel verhalen hier in Nederland daarover, is dit in België ook zo erg?
Precies niet neen. Ik heb al eens aan de dealer gevraagd of ie daar info over had en hij haalde zijn schouders op. Ook op fora allerhande kom ik dit niet meteen tegen... Maar bon, als het regent in Parijs (of in deze Den Bosch :tongue:), dan druppelt het in Brussel hé (of in dit geval Antwerpen)... :D

MarcoO2

Forumguru
Voor de geïnteresseerden: deze config kost me (fleetkorting incluis) enkele euro's minder dan 30.000€, BTW incl. Dat lijkt me een héél nette prijs voor deze wagen, probeer maar eens een Audi A6 hetzelfde uit te rusten... :-o

Dat kun je wel zeggen.... zelfs mijn O2 kost al 31.000 euri... :eek:

breef

Lid
Ja, precies. Al vind ik de "Business Line" in Nederland dan wel weer vollediger dan zo'n "Company Pack". Maar ok, mij hoor je niet klagen met deze config. Het enige spijtige is dat ik ben moeten gaan voor de 140pk versie i.p.v. de 170pk, maar dat ligt vnl. aan het fiskaal erg onaantrekkelijke vermogen. Als ze deze hadden teruggeschroefd tot 163pk (zoals de andere merken binnen de VW-groep dat doen voor België), dan misschien... Voor de geïnteresseerden: deze config kost me (fleetkorting incluis) enkele euro's minder dan 30.000€, BTW incl. Dat lijkt me een héél nette prijs voor deze wagen, probeer maar eens een Audi A6 hetzelfde uit te rusten... :-o

Precies niet neen. Ik heb al eens aan de dealer gevraagd of ie daar info over had en hij haalde zijn schouders op. Ook op fora allerhande kom ik dit niet meteen tegen... Maar bon, als het regent in Parijs (of in deze Den Bosch :tongue:), dan druppelt het in Brussel hé (of in dit geval Antwerpen)... :D

Ik heb niet eens een elegance en ik zit op bijna 40.000 :grin:

Bovenaan Onderaan