De eerste foto's van mijn auto. Hij staat erg vies te zijn bij de dealer omdat het contract van de leasemaatschappij nog niet bij de dealer is en hij daarom nog niet wordt afgeleverd
Foto's: http://www.skodaforum.nl/board/album.php?albumid=144
Mooie S2, maar ff een vraagje. Waarom geen cremekleurig leer ipv zwart? Dat staat volgens mij wel erg sjiek bij deze kleur rood.
De reden voor de meeste mensen denk ik: kleine kinderen.
Daarnaast vind ik persoonlijk cremekleurig leer niet mooi.
Hmm, care to elaborate? Schoentjes op de zetel? Kleurpotloden? Stiften? :1884:De reden voor de meeste mensen denk ik: kleine kinderen.
Hmm, care to elaborate? Schoentjes op de zetel? Kleurpotloden? Stiften? :1884:
(cloink heeft due crème besteld en heeft een dochter van 2...)
Beige leer gaat wel goed, je moet je meer zorgen maken om de stof gedeeltes... bij de voeten onderin etc.
Nog even offtopic: uit ervaring weet ik dat beige niet erg handig is! Na een jaartje ziet het er gewoon smerig uit. Daarom komt in mijn nieuwe S2 (die besteld is) (en zo zijn we weer ontopic) gewoon zwarte bekleding.(...)(cloink heeft due crème besteld en heeft een dochter van 2...)
Ach, dan wordt het niet minder. 9, 11 en 14 jaar en veel vieze schoenen, snoep, koek en drinken bij lange ritten. Ik heb bewust voor zwart gekozen. Nee niet het meest avontuurlijk maar praktisch.Voor mij was de overweging idem, kleine kinderen waardoor je altijd het risico loopt dat het er na verloop van tijd wat ranzig uit gaat zien. Hier heb je met zwart geen last van. Natuurlijk is een beige of amaretto kleur wel avontuurlijker dan zwart, maar ja het moet ook praktisch blijven.
Waarschijnlijk ga ik hier wel naar kijken bij de volgende auto dan zijn we inmiddels weer 4 jaar verder.
Voor zover ik weet, enkel deze twee.- zwart
- beige
Voor zover ik weet, enkel deze twee.
Op de RAI stond er een met wit leer. En ikzelf zou graag cognac willen eigenlijk...
Ik kan enkel vertellen dat de brochure geen melding maakt van andere kleuren dan zwart en "ivory" -> http://new.skoda-auto.com/SiteCollectionDocuments/Catalogue/NewSuperb/NewSuperb_Catalogue_ENG.pdf (p. 35)Op de RAI stond er een met wit leer. En ikzelf zou graag cognac willen eigenlijk...