Welke heb jij besteld?

Fabia

† In Memoriam
Een hele mooie kleur, ben benieuwd hoe íe in het echt er uit ziet. Zal wel ff heel anders rijden dan je Peuk 307 zonder velgen.........

Voor mij was de overweging idem, kleine kinderen waardoor je altijd het risico loopt dat het er na verloop van tijd wat ranzig uit gaat zien. Hier heb je met zwart geen last van. Natuurlijk is een beige of amaretto kleur wel avontuurlijker dan zwart, maar ja het moet ook praktisch blijven.

Waarschijnlijk ga ik hier wel naar kijken bij de volgende auto dan zijn we inmiddels weer 4 jaar verder.

breef

Lid
Hmm, care to elaborate? Schoentjes op de zetel? Kleurpotloden? Stiften? :1884:

(cloink heeft due crème besteld en heeft een dochter van 2...)

Denk dat vooral de poep de vlekken veroorzaakt... het beste is dan een kubus van plexiglas op de achterbank en daar dan het kinderzitje in plaatsen. Geen vlekken meer :xyxthumbs:

breef

Lid
Beige leer gaat wel goed, je moet je meer zorgen maken om de stof gedeeltes... bij de voeten onderin etc.

WillemJan

Forumguru
(...)(cloink heeft due crème besteld en heeft een dochter van 2...)
Nog even offtopic: uit ervaring weet ik dat beige niet erg handig is! Na een jaartje ziet het er gewoon smerig uit. Daarom komt in mijn nieuwe S2 (die besteld is) (en zo zijn we weer ontopic) gewoon zwarte bekleding.
En ik heb kinderen van 3 en 5...
Groetjes... Willem-Jan

Zo hij is binnen

Na een paar maanden geduldig wachten is het dan eindelijk zover :super:.
Superb 2.0 TDI Ambition BL
- sunset
- sportonderstel
- platin
- Columbus

Zo, nu nog ff de a3 sb door de wasstraat en inleveren bij de dealer.

:489:

Bijlagen

• IMG00027-20090328-1226.jpg
    IMG00027-20090328-1226.jpg
    93,2 KB · Weergaven: 81

Torica

Lid
Voor mij was de overweging idem, kleine kinderen waardoor je altijd het risico loopt dat het er na verloop van tijd wat ranzig uit gaat zien. Hier heb je met zwart geen last van. Natuurlijk is een beige of amaretto kleur wel avontuurlijker dan zwart, maar ja het moet ook praktisch blijven.

Waarschijnlijk ga ik hier wel naar kijken bij de volgende auto dan zijn we inmiddels weer 4 jaar verder.
Ach, dan wordt het niet minder. 9, 11 en 14 jaar en veel vieze schoenen, snoep, koek en drinken bij lange ritten. Ik heb bewust voor zwart gekozen. Nee niet het meest avontuurlijk maar praktisch.

Wasmachineman

Forumguru
Heel veel Skodarijders hebben kinderen en je moet eens kijken hoevaak er lederen bekleding inzit.
Ik zelf wil dit ook in mijn volgende wagen omdat het mooier is maar natuurlijk ook veel praktischer. Beige of zwart maakt niet uit.
En bij Skoda is achteraf vaak veel mogelijk, gewoon even vragen bij de dealer en voor ongeveer Euro 1800 ben je klaar.
Kan gewoon in de lease mee.

Leer staat naar mijn mening erg mooi en is daarnaast ook nog eens praktisch en geeft de auto meer uitstraling.

Het leer in mijn Superb is ook achteraf ingebouwd door Cabarra en ik moet zeggen dat het er erg mooi uitziet! Ben ook super geholpen met de keuze van het leer dmv het toesturen van voorbeeld foto's en het geven van adviezen mbt. kleur, stiksels etc..

Indien je wilt gaan voor achteraf is Cabarra zeker een aanrader.

___JC___

Forumguru
Stel je gaat gewoon voor het Skoda leer (nappa). Welke kleuren zijn er dan eigenlijk? Zag dat namelijk niet in de folder staan.

- zwart
- beige
- wit?

Pendragon

Donateur
Op de RAI stond er een met wit leer. En ikzelf zou graag cognac willen eigenlijk...

En er stond er ook 1 met zwart leer. Ikzelf vind Cognac eigenlijk ook veel mooier dan zwart of wit, maar ja je kunt niet alles hebben :)

Ik vind het sportonderstel en 18" velgen ook erg mooi (heb het zelf ook), maar vind het wel redelijk stug. Ik merk dit vooral ook in trillingen in bepaalde gedeelten in de auto wanneer ik over venijnige hobbeltjes ga. Daar de auto verder heel stil is, vallen die trillingen dan juist op. Als ik m'n radio aan heb hoor ik het natuurlijk niet meer, dus normaal ook niet echt een probleem.

Bovenaan Onderaan