Welke heb jij besteld?

Falcon

Donateur
Wat zijn de kosten nu om achteraf (geen bijtelling, dus interresanter voor de nl-leaserijder) leer in te laten bouwen?

___JC___

Forumguru
Wat zijn de kosten nu om achteraf (geen bijtelling, dus interresanter voor de nl-leaserijder) leer in te laten bouwen?

Dat zal denk ik altijd duurder zijn dan een Elegance Business uitvoering aanvinken. En dat was net de uitvoering die ik wou bestellen over een paar maandjes..

Wasmachineman

Forumguru
Kosten achteraf zijn vaak goedkoper hoor.
Ik hoor prijzen rond de 1800 euro waarbij alles dan leer is, dit in tegenstelling tot de fabriek waar alleen het zitgedeelte van leer is.
Je kunt dit gewoon als stelpost opvoeren bij de leasemy als je een leaseauto hebt.

Hier op dit forum zijn al berichten over Cabarra geplaatst. Daar kun je informeren en de lokale dealer zal ook wel de nodige info hebben hierover.
Succes.

Falcon

Donateur
Dat zal denk ik altijd duurder zijn dan een Elegance Business uitvoering aanvinken. En dat was net de uitvoering die ik wou bestellen over een paar maandjes..

Alleen betaal je over fabrieksaf-leer helaas bijtelling en ik spek de belasting al voldoende :)

___JC___

Forumguru
Das waar, maar als je het leer vanaf de fabriek niet neemt (Elegance uitvoering) kan je het pakket ook niet bestellen denk ik. En dan loop je een aardige deal mis. Of je moet helemaal los gaan en het fabrieksleer laten vervangen...

Verven is dus niet zo een verkeerde optie...

Wasmachineman

Forumguru
Oh, ik had dat stukje over het verven niet gelezen. Als dat kan is dat zeker een optie. Leuk om te weten.

Pakketten zijn vaak heel voordelig.
Dan maar zwart leer voor mij in een leuk pakketje !
Eerst deze Octavia rijden tot 180.000 km.

atsok

Lid
Ik heb het leer achteraf in laten bouwen. ten eerste meer keuze uit kleuren en ten 2 de alles is echt leer! ook de deurpanelen.

atsok

Lid
€2000.- en ik meen af fabriek €2300 dus goedkoper meer keuzes en nog belangrijker geen bijtelling.

___JC___

Forumguru
Mmmm goed om in gedachten te houden. Maar het elegance business pakket (met o.a. leer) is toch niet zo duur?

atsok

Lid
Let op het business pakket is met stoffen bekleding wil je leer dan is dit een extra optie incl stoelverwarming €2300,-
standaard in het business pakket is klein leerpakket, houdt in leren stuurwiel en versnellings pook.
die 300,- goedkoper is omdat ik geen stoelverwaming heb genomen dat is namelijk heel slecht voor je rug en ballen.

Pendragon

Donateur
Let op het business pakket is met stoffen bekleding wil je leer dan is dit een extra optie incl stoelverwarming €2300,-
standaard in het business pakket is klein leerpakket, houdt in leren stuurwiel en versnellings pook.
die 300,- goedkoper is omdat ik geen stoelverwaming heb genomen dat is namelijk heel slecht voor je rug en ballen.

Het business pakket Elegance is met leer. Deze is 2750 euro meer dan de Ambition, maar dan heb je ook meer dan alleen leer. Verwarmde stoelen, chromen stootlijsten, elec. verstelbare passagiersstoel, koplampsproeiers, 18" Luna velgen, parkeerassistent (vinden mensen prachtig om te zien :) ) en nog een paar dingen.

atsok

Lid
O.k kzie dat dit voor de superb is daar weet ik niets van :blush:. mijn excuses voor mijn lompheid.

___JC___

Forumguru
Mmm zit net te kijken dan zou ik de ambition bussinesline nemen. Die parkeerhulp hoef ik niet. Leer in laten bouwen, die rs6 velgen eronder en dan 18 inch, ach die chrome stootlijsten lul ik dr ook wel bij.
:grin:

MMm edit, zie net dat je dan verwarme stoelen mist, radiobediening op het stuur en sunset ramen. Das dus ook weer geen optie.

Bovenaan Onderaan