Welke heb jij besteld?

Pendragon

Donateur
Mmm zit net te kijken dan zou ik de ambition bussinesline nemen. Die parkeerhulp hoef ik niet. Leer in laten bouwen, die rs6 velgen eronder en dan 18 inch, ach die chrome stootlijsten lul ik dr ook wel bij.
:grin:

Je kunt het mooi zeggen JC :D

Ik kwam met de BL Elegance goedkoper uit dan bij m'n eerste offerte voor de lease met allemaal losse accessoires, dus ik was snel om. En geloof me, die Parkeerassistent is echt cool. Gebruik hem dagelijks bij fileparkeren.
En het allerleukste, als er iemand bij je in de auto zit, je maakt indruk, echt waar :)

Wasmachineman

Forumguru
Okay, stoelverwarming slecht voor je rug dat is niet best.
Dan maar uitzetten als alles op temperatuur is en productief zaad heb ik sinds een kleine ingreep niet meer...

Volgens mij dwalen we af ?

Pendragon

Donateur
Okay, stoelverwarming slecht voor je rug dat is niet best.
Dan maar uitzetten als alles op temperatuur is en productief zaad heb ik sinds een kleine ingreep niet meer...

Volgens mij dwalen we af ?

Nou, laatste keer dan, dan probeer ik het weer on-topic. Mijn vrouw vind standje 2 heerlijk aan haar rug :)

___JC___

Forumguru
Mm ik denk dat je gelijk hebt Pendragon...aangezien mn budget ruim genoeg is MOET ik het elegance business pakket haast wel nemen. Maar waarom nou niet cognac leer als optie. Das echt mooi bij een zwart of antraciet aan de buitenkant...:xyxthumbs:

Pendragon

Donateur
Mm ik denk dat je gelijk hebt Pendragon...aangezien mn budget ruim genoeg is MOET ik het elegance business pakket haast wel nemen. Maar waarom nou niet cognac leer als optie. Das echt mooi bij een zwart of antraciet aan de buitenkant...:xyxthumbs:

Ja, het kiezen van luxe dingen is altijd lastig :D
Nu ik het cognac leer gezien heb in de RAI vind ik het ook wel heel erg jammer dat ik dat niet heb. Dat is toch wel heel mooi, maar ik ben ook heel blij met m'n zwarte leer, al is het niet overal echt leer.

Casperendana

Nieuw lid
Ik heb achteraf het leer genomen. Was werkelijk in alle kleuren leverbaar. Ik heb dus nu een cognac/terracotta achtige kleur genomen.

floris

Lid
En Floris, de stoelverwarming is wel af fabriek of ook achteraf gedaan ?

stoelverwarming op de voorstoelen niet achteraf maar wel los besteld en dan is het niet mogelijk om verwarming op de achterbankte krijgen, maar daar staan toch de kinderzitje(s) op.
Kosten 1830euro (leer +verwarming) dus 470 euro goedkoper dan af fabriek maar dan wel zonder verwarming van de achterbank. Maar zoals gezegd, met kinderzitjes heb ik dat toch niet nodig.

Falcon

Donateur
Trouwens dat verven van leer. Ik kan mij niet anders voorstellen, dan dat dit op hoge temparatuur gaat loslaten.

___JC___

Forumguru
Alle andere dingen die je op een Elegance business krijgt voor die prijs zijn gewoon teveel om te laten lopen. En zo een pakket zonder leer bestellen kan helaas niet. De enige optie die ik nu nog kan bedenken is EN een elegance business pakket bestellen en daarna ander leer in laten bouwen. Maar dat is wel heel erg decadent...

OF je moet stoelen en achterbak met het standaard leer laten ruilen met demo bij de dealer ofzo en die stoelen van stof dan laten bekleden via de dealer met korting. Mmmm.....

Wasmachineman

Forumguru
stoelverwarming op de voorstoelen niet achteraf maar wel los besteld en dan is het niet mogelijk om verwarming op de achterbankte krijgen, maar daar staan toch de kinderzitje(s) op.
Kosten 1830euro (leer +verwarming) dus 470 euro goedkoper dan af fabriek maar dan wel zonder verwarming van de achterbank. Maar zoals gezegd, met kinderzitjes heb ik dat toch niet nodig.

1830 Euro is een mooi schappelijk prijsje voor leer en verwarming.
Maar als de kinderen groter zijn over 2 of 3 jaar...kinderzitje heb je niet meer nodig dan toch ?
Wat zeur ik eigenlijk, meestal op de achterbank heb je geen stoelverwarming !

Wasmachineman

Forumguru
OF je moet stoelen en achterbak met het standaard leer laten ruilen met demo bij de dealer ofzo en die stoelen van stof dan laten bekleden via de dealer met korting. Mmmm.....

Dit punt is wel interessant voor sommigen die Elegance willen met apart leer. Je leert hier wel creatief zijn !

JoKing

Lid
Mijn Superb is net afgeleverd bij de dealer. Hopelijk volgende week rijden! :D

picture.php

Zie voor meer foto's mijn album.
Ben ik trouwens de eerste met een zilvergrijse kleur?

mothergoose

Actief lid
Mijn Superb is net afgeleverd bij de dealer. Hopelijk volgende week rijden! :D

picture.php

Zie voor meer foto's mijn album.
Ben ik trouwens de eerste met een zilvergrijse kleur?

In ieder geval niet de laatste in het zilvergrijs. Ik ga hem ook in die kleur bestellen.

mothergoose

Actief lid
En welke uitvoering? De mijne is een Ambition Businessline...

Ik ga er van uit dat het de 1.4 Ambition Businessline gaat worden. Ik twijfel nog een klein beetje of ik niet toch een 1.8 Ambition moet nemen voor de trekkracht. Al denk ik dat de leaseprijs voor de 1.8 te hoog wordt en met de 1.4 wordt je ook iet gestarft, zeker iet in de BL uitvoering

hbo

Lid
heb je hem al?

Ik ga er van uit dat het de 1.4 Ambition Businessline gaat worden. Ik twijfel nog een klein beetje of ik niet toch een 1.8 Ambition moet nemen voor de trekkracht. Al denk ik dat de leaseprijs voor de 1.8 te hoog wordt en met de 1.4 wordt je ook iet gestarft, zeker iet in de BL uitvoering

Ben benieuwd naar de kleur die je hebt gekozen...

Bovenaan Onderaan