Woensdag wordt dan eindelijk mijn Superb Elegance 1.8 TSI afgeleverd.
In totaal 9,5 week op gewacht dus dat valt mee. Was alleen een klein probleem de auto was besteld in het Anthracite Grey , doch afgeleverd bij de dealer in het Black Magic. Na wat onderhandelen besloten om hem toch te nemen en niet nog eens 2 maanden te wachten.
Verder kloppen alle specs , 18 inch Themisto velgen / Zwarte Glamour bekleding / Bolero , etc.
Beste allemaal,
Ik ben compleet nieuw hier maar heb een skoda in de bestelling staan sinds begin mei dus bij deze de specs. Ik kan hem aanstaande woensdag al ophalen bij de dealer dus de verwachte levertijd wordt ruimschoots gehaald (planning was 17 juli). Het gaat bij mij om een:
Skoda Octavia Combi Elegance Business 1.4 TSI Antracite Grey Metallic
Zodra ik hem heb zal ik wat foto's posten.
Vandaag mijn Superb Elegance TSI opgehaald.
Bijgevoegd wat foto's met de mobiel gemaakt.
Inderdaad geen sportonderstel , heb in een Superb met en zonder een proefrit gedaan. Conclusie het verschil in wegligging is me niet opgevallen. Ook zonder sportonderstel maar wel met 18 inch stuurt hij strak genoeg. Themisto velgen zijn trouwens in het echt mooier dan op een plaatje.
Hallo allen,
Ook ik ben hier nieuw en hoop over enkele weken de 'eigenaar' te zijn van de S2. Na 4 jaar Mazda5 (op zich een prima auto, alleen de kwaliteit laat wat te wensen over) wilde ik wel eens wat totaal anders. Daarnaast is door de familie bepaalt dat er een caravan wordt aangeschaft, en dan blijft er weinig keuze over als je niet al te veel wilt bijleggen op je lease bedrag. Gezien de reacties hier op de S2 was de keuze niet al te moeilijk tussen de nieuwe octavia en de S2.
Ik heb de 1.8 TSI Comfort BL besteld met sunset en de kleur Pacific Blue.
Mocht iemand ook zo'n kleur hebben, wellicht dat ie wat foto's kan opsturen. Ik kon deze namelijk nergens 'live' vinden. Pon in Leusden had hem ook niet staan. Wel begreep ik van Holdinga in Almere dat dit een nette kleur is. We wachten af...
Groet.
Dan is het lange wachten begonnen...(...)Dus ik ga er vanuit dat ie er eind september wel moet zijn. (...)
Welkom hier, mooie auto zo te zien. Pacific Blue ken ik niet maar dat is toch dat lichte blauw?
En goed om te zien dat een objectief iemand een keer bevestigd dat de kwaliteit bij Mazda ook niet meer is wat we gewend waren.
(sorry L&K )
Pacific blue is de niet metallic kleur blauw, bij Tichelaar in Breda staat er één in de showroom, ik was blij dat ik deze gezien had voor ik bestelde want hij viel mij erg tegen.
Maar gelukkig heeft iedereen een eigen smaak en rijden er hierdoor niet uisluitend zwarte S2en rond.
Heeft iemand hier eigenlijk een storm blue, of misschien besteld? ook dit is een kleur die ik in het "wild" nog niet ben tegen gekomen
Heren, zie mijn album voor pacific blue!
Ennuh....persoonlijk vind ik hem helemaal niet tegen vallen....eigenlijk juist erg stoer en simpel! Maar da's natuurlijk ieder zijn smaak