Gisterochtend de superb opgehaal bij Kokklink in Baarn. Stond al geheel klaar en ze hebben alles uitgelegd. Rijden is subliem en lekker rustig. Of jenu snel of langzaam rijdt, hij blijft als een blok op de weg. Zeeer tevreden!!!
Nou gefeliciteerd ermee en veel fijne kilometers toegewenst!:473: Ik ben benieuwd wanneer ik naar Baarn mag afreizen...
Lenno
En hij is er, jippie!!!:680: Wat een genot deze wagen. Foto's zullen nog volgen. 1 klein dingetje: het stuur lijkt niet recht te staan als je rechtuit rijdt. Vreemd... :ahum:
Gisteren opdracht gegeven voor me'n nieuwe Skoda Superb 2.0 TDI Ambition Businessline in de zwarte versie met Trifid 17" inch velgen, sunset glas en lederen bekleding. Bekleding in kleur zelf uitgekozen bij dealer Rijnwoud. Nu afwachten wanneer deze pracht auto geleverd gaat worden.
Gisteren opdracht gegeven voor me'n nieuwe Skoda Superb 2.0 TDI Ambition Businessline in de zwarte versie met Trifid 17" inch velgen, sunset glas en lederen bekleding. Bekleding in kleur zelf uitgekozen bij dealer Rijnwoud. Nu afwachten wanneer deze pracht auto geleverd gaat worden.
En wat voor kleur leer heb je erbij gekozen ?
Kleur leer is geworden : Diep Donker Grijs. (2e kleur in het Stalenboek van Skoda)
Wagen is nu helemaal compleet : inclusief een verlagingset : 3cm voor verlagen en 4 cm achter verlagen.
Nou....hij is nu echt af, dus wachten maar tot de uitlevering.