Welke heb jij besteld?

Gisterochtend de superb opgehaal bij Kokklink in Baarn. Stond al geheel klaar en ze hebben alles uitgelegd. Rijden is subliem en lekker rustig. Of jenu snel of langzaam rijdt, hij blijft als een blok op de weg. Zeeer tevreden!!!

Gisterochtend de superb opgehaal bij Kokklink in Baarn. Stond al geheel klaar en ze hebben alles uitgelegd. Rijden is subliem en lekker rustig. Of jenu snel of langzaam rijdt, hij blijft als een blok op de weg. Zeeer tevreden!!!

Nou gefeliciteerd ermee en veel fijne kilometers toegewenst!:473: Ik ben benieuwd wanneer ik naar Baarn mag afreizen...

Lenno

wimZ

Lid
Gefeliciteerd ermee, en ik hoop dat je met net zo veel plezier als ik de kilometers in de S2 gaat afleggen.
Mijn teller staat inmiddels op ruim 4000km, en geniet van elke rit.

(voor de liefhebbers heb ik een paar foto's in mijn album geplaatst, zal er binnenkort nog meer maken)

Snor

Lid
Vandaag toestemming gekregen van de baas om een S2 1.9Tdi Comfort Business line te bestellen, sunset, 17" Trifid en kleur wit

Nou gefeliciteerd ermee en veel fijne kilometers toegewenst!:473: Ik ben benieuwd wanneer ik naar Baarn mag afreizen...

Lenno

Lenno, al meer bekend?
Ik heb inmiddels 1500+ erop zitten en geniet nog steeds elke kilometer. Met mijn vorige (mazda) was de nieuwigheid er na een week wel af, maar hier blijf ik met plezier instappen.
Enige wat nu nog gedaan moet worden is het fixen van de grafische weergave van de achteruit. Dit doet het (maar dat lees ik wel vaker) niet meer na het plaatsen van de trekhaak.
Vrouwlief is voor mij langs gegaan, maar ik moest er een aparte afspraak voor maken. Zij geven aan dat het snel gefixt kan zijn, maar ook wel eens wat meer tijd kan vergen.

We wachten het af.

Groet
Arnold

En hij is er, jippie!!!:680: Wat een genot deze wagen. Foto's zullen nog volgen. 1 klein dingetje: het stuur lijkt niet recht te staan als je rechtuit rijdt. Vreemd... :ahum:

EdK

Forumguru
En hij is er, jippie!!!:680: Wat een genot deze wagen. Foto's zullen nog volgen. 1 klein dingetje: het stuur lijkt niet recht te staan als je rechtuit rijdt. Vreemd... :ahum:

Als dat inderdaad zo is dan even naar dealer toe !
Ik had het met mijn vorige Skoda Fabia Combi ook dat ik een wegtrekker naar rechts had als ik stuur recht had !
Na half uurtje in de garage van de dealer was het verholpen !
Dus bellen en afspraak maken en ff langs gaan en kop koffie drinken en weer weg !

Lenno, van harte.
Jammer van dat stuur. Maar wellicht kan dat idd verholpen worden bij Kokkleink.
Veel plezierige km's.

Groet,
Arnold

Superb 2.0 TDI Ambition Businessline

Gisteren opdracht gegeven voor me'n nieuwe Skoda Superb 2.0 TDI Ambition Businessline in de zwarte versie met Trifid 17" inch velgen, sunset glas en lederen bekleding. Bekleding in kleur zelf uitgekozen bij dealer Rijnwoud. Nu afwachten wanneer deze pracht auto geleverd gaat worden.

Gisteren opdracht gegeven voor me'n nieuwe Skoda Superb 2.0 TDI Ambition Businessline in de zwarte versie met Trifid 17" inch velgen, sunset glas en lederen bekleding. Bekleding in kleur zelf uitgekozen bij dealer Rijnwoud. Nu afwachten wanneer deze pracht auto geleverd gaat worden.

Bijna dezelfde als ik net heb, alleen ik heb Mocca Brown en de 1.4TSI.
Ik heb het leder ook achteraf laten doen en het is heel mooi, moet ik zeggen. Meer keuze in kleuren ook. Succes met wachten! :1819:

Lenno

Wasmachineman

Forumguru

En wat voor kleur leer heb je erbij gekozen ?

Kleur leer is geworden : Diep Donker Grijs. (2e kleur in het Stalenboek van Skoda)
Wagen is nu helemaal compleet : inclusief een verlagingset : 3cm voor verlagen en 4 cm achter verlagen.
Nou....hij is nu echt af, dus wachten maar tot de uitlevering.

___JC___

Forumguru
Kleur leer is geworden : Diep Donker Grijs. (2e kleur in het Stalenboek van Skoda)
Wagen is nu helemaal compleet : inclusief een verlagingset : 3cm voor verlagen en 4 cm achter verlagen.
Nou....hij is nu echt af, dus wachten maar tot de uitlevering.

Waarom zou je m achter meer verlagen dan voor? Dan staat ie met de neus omhoog alsof ie te zwaar beladen is??

Nee, bekijk de Supeb maar eens goed. Dit set wordt standaard geleverd door de Skodadealer. De Superb staat standaard aan de achterkant vrij hoog ten opzichte van de voorkant. Als je dus voor: 3 cm naar beneden gaat en achter 4cm dan wordt de auto horizontaler getrokken. Hiermee komt de Superb mooier op ze'n sloffen te staan en gelijkmatiger. Denk hierbij even de 17" inch Trifid velg en dan : heb je de perfecte Superb.

___JC___

Forumguru
Joh ik zal eens opletten dan als ik er eentje zie. Die 17 inch velgen zijn wel verstandig met zo een verlaging om nog een beetje comfort te houden. Ik heb zelf 18 inch velgen besteld. Denk dat ik m nog wel iets ga verlagen, maar 4 cm is net ff teveel van het goede denk ik. Ben erg benieuwd hoe je wagen eruit gaat zien zo laag.

LITS

Nieuw lid
WEEK 44 komt ie binnen :)

Zodra ik m heb zal ik foto's plaatsen voor de liefhebbers.

(eigenlijk 43 maar de trekhaak & het leer moet er nog in...)

Bovenaan Onderaan