Ik ben nieuw hier! Mijn naam is Ed en ik mag me binnenkort (tweede week februari) ook bij de club van gelukkigen aansluiten. Aangezien mijn huidige auto over een week of 6 aan de 150000 km zit mocht ik een nieuwe bestellen.
Eerst naar 20% bijtelling modellen gekeken, maar daar kwam ik niet uit. Ik wilde een grote auto, sedan (dat is dan half gelukt :grin
, snel(ler dan mijn huidige auto) en stil van binnen. Het is geworden:
Skoda Superb 1.8 TSI Comfort Businessline
Kleur zwart
Sunset
MDI
Toen zat ik qua leaseprijs aan de grens die ik mezelf had gesteld. Een aantal zaken zal ik dus zelf nog aanschaffen waaronder zeker chromen lijst achterklep en misschien ook op de deuren en op de ondergrille. Heeft iemand trouwens een idee wat dat chromen lijstje in de ondergrille zou moeten kosten incl. montage? De dealer kon het niet direct aangeven maar gaf aan dat dit prijzig was gezien de tijd die in het monteren gaat zitten.
De winterbanden laat ik op de spectrum velgen zetten die ik bij de auto geleverd krijg, voor de wisseling naar de normale banden ga ik grotere lichtmetalen velgen aanschaffen.
Ik heb al flink rond zitten kijken en lezen op dit forum, ook veel leuke velgen gezien! Ik moet dus nog een dikke 7 weken wachten op de aflevering en dat worden lange lange weken :1884: