Brief van de LeaseMij ontvangen. De verwachting is week 41. Hij wordt afgeleverd door Kokkelink in Baarn. Nou maar hopen dat ik hem voor mijn vakantiebegin oktober heb.
(lees hier dat de levertijd vaak korter is, dus daar hopen we dan maar op.)
Vandaag mijn Superb Elegance TSI opgehaald.
Bijgevoegd wat foto's met de mobiel gemaakt.
Net gekregen, Superb 1.4 TSI BL, stoelverwarming, trekhaak afneembaar, uitlaatsierstuk in Platin Grey. and happy :xyxthumbs:
Hoi Beetle,
Die van mij (S2 Ambition BL 1.4TSI) wordt via dezelfde dealer geleverd, zo rond 25 september is me beloofd. Kijken wie m het eerst heeft hahah.:xyxthumbs:
groet,
Lenno
wanneer was deze besteld dan? De 1.4 heeft toch een langere levertijd?
Gr. Arnold
Net gekregen, Superb 1.4 TSI BL, stoelverwarming, trekhaak afneembaar, uitlaatsierstuk in Platin Grey. and happy :xyxthumbs:
Nou, gisteren maar eens een mailtje gestuurd naar het garagebedrijf of er al meer bekend was. En wat blijkt, krijg vandaag een reactie dat ie eergisteren is afgeleverd bij de dealer .
In overleg besloten dat ik 'm volgende week vrijdag om 9:00 op kan halen.
Kijk daar wordt de mens weer blij van.
Lenno, ga ik (denk ik) toch nog winnen.
Nou, hij staat bij de dealer. Maareh, ik schijn nog 3 tot 4 weken te moeten wachten op de inbouw van het leder.... :407:
JOEPIE!
Dealer belt net, nog 3 a 4 weekjes en hij is binnen.
Heb ook nog een aanbod gekregen om een andere navi in te bouwen dan de columbus.
Hoef natuurlijk niet uit te leggen waarom dit speelt
Wat zal ik doen? origineel columbus of een alternatief van pioneer of iets dergelijks..
JOEPIE!
Dealer belt net, nog 3 a 4 weekjes en hij is binnen.
Heb ook nog een aanbod gekregen om een andere navi in te bouwen dan de columbus.
Hoef natuurlijk niet uit te leggen waarom dit speelt
Wat zal ik doen? origineel columbus of een alternatief van pioneer of iets dergelijks..
Waar staat je auto als het donker is?