Welke heb jij besteld?

Brief van de LeaseMij ontvangen. De verwachting is week 41. Hij wordt afgeleverd door Kokkelink in Baarn. Nou maar hopen dat ik hem voor mijn vakantiebegin oktober heb.
(lees hier dat de levertijd vaak korter is, dus daar hopen we dan maar op.)

Brief van de LeaseMij ontvangen. De verwachting is week 41. Hij wordt afgeleverd door Kokkelink in Baarn. Nou maar hopen dat ik hem voor mijn vakantiebegin oktober heb.
(lees hier dat de levertijd vaak korter is, dus daar hopen we dan maar op.)

Hoi Beetle,
Die van mij (S2 Ambition BL 1.4TSI) wordt via dezelfde dealer geleverd, zo rond 25 september is me beloofd. Kijken wie m het eerst heeft hahah.:xyxthumbs:

groet,
Lenno

michelover

Forumguru
Ik geloof dat op alle ambition en elegance uitvoeringen dit standaard is.
Zat er bij mijn auto in ieder geval standaard op , en dat is een elegance.

anton1938

Nieuw lid
Net gekregen, Superb 1.4 TSI BL, stoelverwarming, trekhaak afneembaar, uitlaatsierstuk in Platin Grey. and happy :xyxthumbs:

anton1938

Nieuw lid
uit m'n hoofd was het laatste week april, eerste week mei en levering kon plaatsvinden rond 17 juli, maar toen had ik m'n oude leaseauto nog. gelukkig ben ik daar eerst mee op vakantie geweest, liever niet met een nieuwe motor vol bepakt door de bergen rijden.

Nou, gisteren maar eens een mailtje gestuurd naar het garagebedrijf of er al meer bekend was. En wat blijkt, krijg vandaag een reactie dat ie eergisteren is afgeleverd bij de dealer :).
In overleg besloten dat ik 'm volgende week vrijdag om 9:00 op kan halen.

Kijk daar wordt de mens weer blij van.

Lenno, ga ik (denk ik) toch nog winnen.

Nou, gisteren maar eens een mailtje gestuurd naar het garagebedrijf of er al meer bekend was. En wat blijkt, krijg vandaag een reactie dat ie eergisteren is afgeleverd bij de dealer :).
In overleg besloten dat ik 'm volgende week vrijdag om 9:00 op kan halen.

Kijk daar wordt de mens weer blij van.

Lenno, ga ik (denk ik) toch nog winnen.

Hé Arnold,
Dat zijn de betere berichten :xyxthumbs:
Maar dan ga ik binnenkort ook eens bellen. Ik moet waarschijnlijk wat langer wachten vanwege de inbouw van het leer achteraf :smiley29:.

groet,
Lenno

Nou, hij staat bij de dealer. Maareh, ik schijn nog 3 tot 4 weken te moeten wachten op de inbouw van het leder.... :407:

LITS

Nieuw lid
JOEPIE!
Dealer belt net, nog 3 a 4 weekjes en hij is binnen.
Heb ook nog een aanbod gekregen om een andere navi in te bouwen dan de columbus.
Hoef natuurlijk niet uit te leggen waarom dit speelt :(
Wat zal ik doen? origineel columbus of een alternatief van pioneer of iets dergelijks..

Aiii

Lid
JOEPIE!
Heb ook nog een aanbod gekregen om een andere navi in te bouwen dan de columbus.
Wat zal ik doen? origineel columbus of een alternatief van pioneer of iets dergelijks..

Waar staat je auto als het donker is?

floris

Lid
JOEPIE!

gewoon de columbus..... je moet maar zo denken,de meeste blijven zitten!

MarcoO2

Forumguru
Het hangt ook heel erg af van de regio waar je woont... ik heb vanmorgen nog aan mijn dealer (Van Laar, Rhenen) gevraagd of hij veel meldingen kreeg: vrijwel niet... Volgens mij is het met name in de steden in en om de Randstad een probleem.

LITS

Nieuw lid
Zojuist gesproken met de assurantie afdeling van de leasemaatschappij.
Ding is gewoon verzekerd dus we gaan voor de columbus!
Mocht het een aantasl keer fout lopen gaf de dealer als alternatief de JVC, met afneembaar front. Ook mooi, maar geen columbus.

Bovenaan Onderaan