Welke heb jij besteld?

MennoW

Forumguru
Superb II Greenline Buissines, pearl black magic, chromen strip voorbumper, alarm,
met de standaard Amundsen, en 16" spectrum velgen, tja buget was al op.
29-10-09 besteld, zal begin januari geleverd worden ( maar wat duurt dat lang!!!! )

:shocked: vandaag te horen gekregen dat de producie van mn Superb verschoven is naar productie week 1 2010
levering zal dus ergens eind januari worden :1439:

Ed Superb

Nieuw lid
:shocked: vandaag te horen gekregen dat de producie van mn Superb verschoven is naar productie week 1 2010
levering zal dus ergens eind januari worden :1439:

Mmm, die van mij staat voor week 3 op de planning. Wellicht wordt dat dan ook opgeschoven.....

Ik zag dat je de chromen rand in je ondergrille laat zetten als optie. Als ik zo vrij mag zijn, wat kost dit?

MennoW

Forumguru
heb ik na wat onderhandelen bij in gekregen net als de chromen uitlaat stukjes en een 16 GB sd-kaart met div navi maps. en nog wat kleine extras.
aangezien de lease bedrijven de dealer nog al uitknijpen is er niet veel ruimte meer.
en een buisiness zit veel minder marge op voor de dealers.
maar om op je vraag terug te komen ik meende iets tussen de 60 en 90 euro

MennoW

Forumguru
:yeah: dealer had een foutje gemaakt was in de war met een andere klant omtrend productie week.
ik kreeg vandaag een telefoontje ( hij is binnen ! ) van middag snel even wezen kijken.
2 pics met de mobiel gemaakt jammer van die sneeuw maar ja.

picture.php
picture.php

Mr_McPhisto

Actief lid
Sjut er goet ût! Ik sjoch dat jo em ik bij Bourguignon wei hewwe? Nou ja je begrijpt het wel denk ik.... Mooie wagen. Jochem weer in de war....?? haha

Vandaag de knoop doorgehakt: het wordt de Superb Combi Ambition Buss.line (103KW) met Glamour leder, Sunset, Panoramadak, Mocca Brown metallic.
Ben niet naar de sneak preview geweest, maar o.b.v. de foto's wist ik al genoeg. Benieuwd hoe lang ik moet wachten en dus nog 'veroordeeld' ben tot mijn Focus wagon Titanium. Maar na ruim een jaar keer ik weer terug bij Skoda, alleen een trapje hoger dan destijds.

Wasmachineman

Forumguru
Leuk dat je weer terug bent ! Wel een heel complete S2 komt eraan voor jou. Nu nog maar even wachten in je Focus...:biggthumpdown:

Na 3,5 jaar mijn O2 combi Elegance 1.9TDi DSG te hebben gereden, 2 weken terug een Superb Combi met onderstaande specs besteld.

SUPERB COMBI 1.8 118 KW / 160 PK TSI Elegance Business Line
Platin Grey Metallic
LM-VELG 18 INCH 'LUNA'
ACHTERKLEP ELEKTR. BEDIENBAAR
DECOR MIRAGE

Ben benieuwd of ik spijt krijg dat ik voor meer luxe in/op deze auto kies en afscheid neem van de DSG. Tevens voor het eerst in mijn Lease carriere een benzine ipv een diesel.

De dealer gaf aan dat mogelijk de fabrikage in week 7 plaats vindt. Hopelijk dan levering begin maart.....

Leuk dat je weer terug bent ! Wel een heel complete S2 komt eraan voor jou. Nu nog maar even wachten in je Focus...:biggthumpdown:

Thnx W-man, goed om weer terug te zijn. Heb al weer de nodige threads gelezen om voorbereid te zijn als ie wordt afgeleverd. Idd, een zeer compleet uitgeruste SII, maar soms moet je jezelf kietelen. Moet... pardon... mag er 4 jaar in rijden, dus dan maar in stijl !

Binnenkort staat er bij mij ook een Skoda voor de deur.
Gister bij de lease een SuperB II Ambition Businessline 1.9TDI besteld met de opties 17" LM Trifid, Sunset, een reservewiel en een vaste trekhaak. Kleur wordt Mocca Brown.
Ik hoop ergens medio april te kunnen gaan rijden.

Ik heb dit forum tot nu toe gebruikt om een goede keuze / afweging te kunnen maken voor een nieuwe auto (dat is dus gelukt). Hoop dus binnenkort ook mijn ervaringen hier te delen.
Het eerste wat mij opviel in de showroom, en waar ik ook eigenlijk direct voor "gevallen" ben is de waanzinnige ruimte in de auto. Ik ben > 2m en zelfs met de stoel op de achterste stand kom ik met moeite (als je het vergelijkt met andere auto's) bij de pedalen. Ook de kids vonden de ruimte op de achterbank al zo fantastisch dat verder zoeken naar een andere auto geen zin meer had :1819:.

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Rombout, welkom op dit leuke forum.
Kijk maar verder op dit forum want je vind ontzettend veel info over jouw nieuwe auto !
Wat voor auto heb je nu nog ?

Ik rij nu een Citroën C4 Grand Picasso.
Daar heb ik teveel storingen mee, dus moest de nieuwe auto in iedergeval een ander, meer betrouwbaarder, merk worden .... en dat zit, zo heb ik hier kunnen lezen, wel aardig met Skoda.

[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @Maarten_SFC. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]

Wasmachineman

Forumguru
Deze S2 is zo ruim dat dit inderdaad een auto is waar je niet omheen kan ?! Jouw huidige auto is ook ruim natuurlijk maar dat is een bus ook. ;)
Tot ziens.

wimZ

Lid
Ik rij nu een Citroën C4 Grand Picasso.
Daar heb ik teveel storingen mee,

Hé dat was mijn voorganger ook, ook bij mij veel (vooral kleine) storingen.
Een hele verademing om na de citroen nu in een S2 te rijden

Tot nu toe 25000 km verder en nog maar 1x bij de dealer geweest omdat het kapje van de koplampsproeier spoorloos verdwenen was.
S2:
Zuiniger
Comfortabeler
Rustiger / stiller
Krachtiger
véél ruimer (wel smaller op de achterbank )!
exclusiever
betere wegligging

Eindelijk besteld

Zopas een Superb Combi besteld, redelijk full option :smirk: :
140 PK TDI
Elegance
DSG
Cappucino beige
Callisto 17"
Leder Glamour met Onyx vloer
Buiten- en binnen spiegels auto-dimmend
Verwarmde voor-en achterzetels
Manueel zonnescherm aan zijruiten
Columbus navigatie
Parking assistance
Alarm met sleepdetectie
Elektrische achterklep
Mirage ipv hout-afwerking
DSG multifunctioneel stuur
Bluetooth
MDI
Verduisterde ruiten achteraan
Verwarmde voorruitsproeiers

Levering is midden maart, maar mijn lease loopt pas af in mei dus tot dan staat ie bij de dealer:(.
Is mijn eerste Skoda, dus ben wel benieuwd (kwaliteit)...

PS great forum hier met nuttige info!

Zo gister ff bij de dealer de combi in werkelijkheid gezien. Ziet er echt geweldig uit! Moet nu nog een dikke 3 jaar met de sedan versie doen, wat geen straf is hoor!! Maar als ik nu opnieuw een keuze moest maken...Tsja

Bovenaan Onderaan