Welke heb jij besteld?

bert

Lid
De Ambition heeft geen elec. verstelbare bestuurdersstoel, dit is een optie die te bestellen is

De electrische stoel is standaard vanaf de ambition. Het klopt idd dat er eerst € 100,00 voor betaald moest worden. Mijn Superb is vandaag bij de dealer besteld. Incl standaard electrische stoel. Levertijd 1ste week januari. Leasemaatschappij zet na 15 nov geen auto's meer op kenteken.

breef

Lid
Mijn besteltijd begint nu ook in zicht te komen... Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik ook nog steeds naar de Insignia aan het kijken ben en daar volgende maand ook in ga rijden, maar tot nu toe staat de superb hoger in mijn lijst, betere prijs/kwaliteit verhouding en zeker betere motoren.

Enkhuizen

Senior Member
Als je de insignia nog op je lijstje hebt staan zou ik eens op autoweek tv kijken, daar staat een video review van de 160pk diesel. Die kwam er qua prestaties en geluid niet zo goed uit. Ook de ruimte achterin is niet optimaal. Ik ben iig blij dat ik de s2 besteld heb. De levertijd loopt aardig op. Waarschijnlijk is de s2 toch al populairder dan ingeschat.

De electrische stoel is standaard vanaf de ambition. Het klopt idd dat er eerst € 100,00 voor betaald moest worden. Mijn Superb is vandaag bij de dealer besteld. Incl standaard electrische stoel. Levertijd 1ste week januari. Leasemaatschappij zet na 15 nov geen auto's meer op kenteken.
ik heb de dealer gebeld en die haald de 100,- er weer vanaf, omdat de elec. bestuurdersstoel toch in het standaard pakket zit op de Ambition.
volgende week word mijn auto geproduceerd en begin november afgeleverd. ik ga niet wachten tot januari 2009.

breef

Lid
Heeft iemand nog tips qua dealers/leasebedrijven om de superb te leasen? Ik heb vrije keuze hierin en ik zoek natuurlijk het laagste leasetarief zodat ik zo weinig mogelijk bij hoef te betalen :D

Enkhuizen

Senior Member
lees dit eens, verder is het voornamelijk veel verschillende offertes aanvragen, gemiddeld zit er bij grotere leasemaatschappijen zo'n 8% korting in maar dit bedingt de leasemaatschappij centraal bij PON, vaak gaan grote bedrijven (zoals bijv. mijn werkgever) ook dan nog eens praten met pon voor wat procentjes. Dan blijft er voor de bereider geen ruimte meer over om te onderhandelen.
Van deze korting gaat er een stuk naar de leasemaatschappij, naar de baas en nog een klein stukje naar de bestuurder. Wel gaan de maandlasten omlaag natuurlijk, maar niet met "de volle mep".

TallGuy212

Nieuw lid
De 2.0 TDI Ambition, kleur Rosso Brunello

Columbus Nav,
Telefoon III,
Parkeerassistent.

Die proefrit heb ik al gehad en ik ben helemaal verkocht. Nu nog even doorbijten tot januari in die vreselijke voorloopauto.

BobisG

Nieuw lid
Rijdt nu sinds eind september in:

Skoda Superb II 2.0 TDI 140PK Elegance
Kleur: Black Magic
Radio/navigatie Columbus
Telefoonvoorbereiding 2
LM velgen 18" Themiso
Multifunctioneel stuurwiel met telefoonbediening

Binnenkort wordt de auto nog getuned naar 170pk door ABT en worden de houten interieurlijsten vervangen door de zilverkleurige interieurslijsten.

Pendragon

Donateur
Besteld (lease):

-Skoda Superb Elegance 1.8 TSI 118kW/160pk DSG-7
-Metallic Lak (Rosso Brunello)
-Alarm met interieurbewaking, hellingshoekdetectie, back-up
sirene en wegsleepbeveiliging
-3-spaaks multifunctioneel lederen stuurwiel met radio- en
telefoonbediening en schakelpaddles + klein leerpakket (alleen
voor DSG tranmissies)
-Zonnerollo voor zijramen achter en achterraam
-Navigatiesysteem Columbus (2DI) met 6.5” TFT scherm (hoge res.)
en 30GB harde schijf en TMC5
-Sound system (10 speakers en digitale equalizer)
-Telefoonvoorbereiding III, met Bluetooth, rSAP en microfoon in
het plafond, zonder houder op het dashboard
-Automatische dimmende binnenspiegel en buitenspiegels, incl.
elektrisch verstelbare, verwarmbare en inklapbare buitenspiegels
met geheugenfunctie.
-Lichtmetalen velgen gepolijst 7.5J x 18” – Themisto

En nu maar wachten tot begin volgende jaar......

hbo

Lid
Dat aanbod sla ik niet af!

Volgende week donderdag is het zover......
picture.php

picture.php

picture.php

De go gegeven!

Zo, ik heb vandaag aan mijn fleet coordinator en lease maatschapij de go gegeven voor een :

Skoda Superb II 2.0TDI 103kw Ambition Business Line
Mooi in het zwart met de volgende opties :

- Voorstoelen verwarmbaar
- Verwarmbare ruitensproeiers voor
- Extra opbergvak in de kofferruimte (dubbele bodem)

Als extra accessoires :
Navigatie systeem Columbus incl. DVD

Al met al een heel mooi compleet pakketje. Als het goed is, komt daar dan ook de electische bestuurders stoel en de telefoon III voorbereiding bij.

Ik heb met de dealer afgesproken dat de auto geleverd word met de bolero radio van het business line pakket en dat zo snel als ze een columbus kunnen bemachtigen, deze gratis ingebouwd word, waarna ze de bolero radio mogen houden. En nu maar hopen dat alle functionaliteit van de Columbus/RNS510 gaat werken (Zoals besproken in andere topics). Maar voorlopig ga ik daar wel vanuit.

Ik ben heel heel benieuwd. De test rit beviel prima, en heeft mij ook overtuigd geen prius te nemen. Hij is meer dan 2x zo duur in de bijtelling, maar met 5 uur in de auto per dag... is een prius gewoon echt niet goed genoeg. Dan maar betalen voor die luxe! :xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan