Welke heb jij besteld?

breef

Lid
Ik heb ook zojuist het verzoek bij de wagenpark beheerder neergelegd voor een zwarte superb.. heb nog lang getwijfeld tussen antraciet grijs of zwart omdat zwart toch wel een erg kwetsbaar kleurtje is...ben er nog steeds niet helemaal uit, kan het nog last minute veranderen bij de dealer

gecontroleerd

Ik heb aan het eind van de dag nog eventjes gecontroleerd bij mijn dealer dat er nu automatisch de electrische stoel in zit en ook dat de telefoon II in het business line pakket automatisch een telefoon III word, wat zonder business pakket niet het geval is.

Maar dat blijkt allemaal te kloppen! :D

Hetzer

Forumguru
[MODERATORBREAK]Ik heb even wat opmerkingen van mensen verwijderd die werden geplaatst nav een opmerking van ____JC___ die bij iemand verkeerd viel. Die opmerking van ___JC___ heb ik weggehaald en de discussie ook.
De meesten reageerden prima (=netjes) op degene die moeite had met de opmerking (waarvoor mijn compliment aan jullie), maar....de discussie hoorde hier niet thuis. Daarom verwijderd.
Als er een discussie nodig is over het geloof, doe dit dan aub in het Off Topic gedeelte en niet binnen een bestaande discussie :aangenaam:[/MODERATORBREAK]

Er zijn nu al een aantal mensen met erg dikke Superb-2 hier op het forum!!!!
Kunnen jullie niet eens wat foto's plaatsen !! en jullie auto met ons delen???

En er is ook nog wel plaats voor een S-2 tijdens onze forum meeting 15 november aanstaande!!!!!!!!:super:

Pendragon

Donateur
sorry ik heb m nog niet, nog even wachten tot januari, misschien die van volgend jaar....

Voor mij hetzelfde. Ik wilde eigenlijk dit jaar ook naar de meeting, maar helaas moet ik dat weekend een grote LAN upgrade doen. Volgend jaar kom ik zeker en dan met de S2.

TL@

Forumguru
Dat is mij ook al opgevallen, dat er veel IT'ers met een Skoda rijden (logischer wijs vooral Octavia en Superb)

Michel

Forumguru
Dat is mij ook al opgevallen, dat er veel IT'ers met een Skoda rijden (logischer wijs vooral Octavia en Superb)

In mijn geval (nog) de Fabia, maar wellicht wordt dit binnenkort een (gefacelifte) Octavia of misschien Superb 2. Hoewel die laatste toch wel een stuk groter en zwaarder is dan mijn huidige Fabia.

breef

Lid
Ik zit zelf ook in de IT, als het even meezit binnenkort mijn eerste skoda in bestelling :xyxthumbs:

Wat natuurlijk ook meespeelt is het feit dat je in de IT veelal een lease auto ter beschikking hebt

Pendragon

Donateur
Voor mij/ons wordt het de 5e Skoda. Ik ben begonnen met een O1, daarna een fabia1 voor de vrouw, daarna een O2, toen weer een fabia1 (nieuwe) voor de vrouw en nu de S2 in bestelling. En dat allemaal dankzij Mazda, want die kon de Mazda 6 toen niet eerder leveren dan met 8 maanden. Dat vond ik niet normaal en toen zijn we bij Skoda gaan kijken. Het grappige is: mijn nieuwe baas vroeg of ik perse voorkeur had voor Skoda, ja dus :)

Ook werkzaam in de IT

Ikzelf ben ook werkzaam in de IT, en heb na iets meer dan 10 jaar volkswagen rijden, de stap naar skoda gewaagd (caddy, golf4, golf5). De skoda herinnerd mij nog het meeste aan mijn vaders A6, wat zeker geen onplezierige associate is! :aangenaam:

Verder ben ik zelf ook zeer benieuwd naar enkele mooi foto's! Ook bijvoorbeeld welke kleur het intereur van de ambition business line standaard heeft. Ik heb zwart gezien, maar ook een wat licht blauwige kleur. De elegance heeft standaard licht creme als kleur. Vroeg me af of iemand daar al goede foto's van heeft! :smiley29:

Enkhuizen

Senior Member
Ikzelf ben ook werkzaam in de IT, en heb na iets meer dan 10 jaar volkswagen rijden, de stap naar skoda gewaagd (caddy, golf4, golf5). De skoda herinnerd mij nog het meeste aan mijn vaders A6, wat zeker geen onplezierige associate is! :aangenaam:

Verder ben ik zelf ook zeer benieuwd naar enkele mooi foto's! Ook bijvoorbeeld welke kleur het intereur van de ambition business line standaard heeft. Ik heb zwart gezien, maar ook een wat licht blauwige kleur. De elegance heeft standaard licht creme als kleur. Vroeg me af of iemand daar al goede foto's van heeft! :smiley29:

Als je in het overzicht kijkt van testen en reviews, staan er altijd wel foto's bij en er staan ook een aantal galaries bij.

Afgelopen zaterdag gaan kijken voor een nieuwe leaseauto.
Na al dat gedoe om 14% bijtelling, toch maar eens gaan kijken.
Eerst gereden in een Honda Civic Hybrid en daarna in de Toyota Prius.
Op zich best leuke auto's... :ahum:

Tenslotte bij de Skoda dealer langs voor een proefritje in de nieuwe Superb.
Ik kan heel kort zijn, het is dus ook de laatste geworden. :super:
Als je na het wegrijden binnen 10 seconden een grote glimlach op je gezicht hebt, weet je dat het goed zit.

Dit is de uitvoering:
SUPERB 1.8 TSI 118KW AMBITION DSG-7
Rosso Brunello Metallic
Xeon
Bolero

Als aanvulling op het bovenstaande heb ik toch nog een paar extra opties besteld:
Beide voorstoelen verwarmd
Electr. & memory bestuurdersstoel
Parkingass. + parkeersens voor achter

Leverdatum: 9 januari

hbo

Lid
Als aanvulling op het bovenstaande heb ik toch nog een paar extra opties besteld:
Beide voorstoelen verwarmd
Electr. & memory bestuurdersstoel
Parkingass. + parkeersens voor achter

Leverdatum: 9 januari

goed gedaan Bart... daarmee wordt ie lekker compleet.
Hier even wat foto´s van de auto die ik morgenvroeg ga halen bij de dealer.

De 2.0TDI DSG Elegance, kleur Mocca Brown Metallic.

Columbus Nav,
Telefoon III voorbereiding,
Soundsystem,
Parkeerassistent,
Dimmende spiegels,
Automatisch inklapbare buitenspiegels met geheugenfuncties,
schakelpaddels aan het stuur,
Dubbele laadvloer,
Zonnerollo zijruiten + achterruit,
18" Lichtmetalen velgen "Luna".

Bijlagen

• IMG_1791.jpg
    IMG_1791.jpg
    97 KB · Weergaven: 108
  • IMG_1793.jpg
    IMG_1793.jpg
    96,3 KB · Weergaven: 86
  • IMG_1794.jpg
    IMG_1794.jpg
    98,1 KB · Weergaven: 91
  • IMG_1797.jpg
    IMG_1797.jpg
    96,5 KB · Weergaven: 94
Wat ik wel vreemd vind, is dat mijn Ambiance uitvoering met extra opties, duurder is dan de Elegance, maar in lease weer goedkoper is....

@HBO, erg fraai. :yeah:

AGTon

Forumguru
Moet het bruin maar in het echt zien dnek ik, maar zo op de foto doet dat het niet voor mij.

Van de week bij de dealer de S2 in het donkerblauw gezien en grijs.. Die zagen er erg mooi uit.. Zwart zal het ook wel doen.

Enkhuizen

Senior Member
goed gedaan Bart... daarmee wordt ie lekker compleet.
Hier even wat foto´s van de auto die ik morgenvroeg ga halen bij de dealer.

De 2.0TDI DSG Elegance, kleur Mocca Brown Metallic.

Columbus Nav,
Telefoon III voorbereiding,
Soundsystem,
Parkeerassistent,
Dimmende spiegels,
Automatisch inklapbare buitenspiegels met geheugenfuncties,
schakelpaddels aan het stuur,
Dubbele laadvloer,
Zonnerollo zijruiten + achterruit,
18" Lichtmetalen velgen "Luna".

is dit de ps of de cr tdi? Bij mijn leasem scheelde dit maar een paar tientjes, dat vond ik de extra pk's, mooiere vermogensopbouw en minder herrie wel waard.

Bovenaan Onderaan