Rutger0706
Senior Member
Die voorruitverwarming zou verplicht moeten worden..... Perfect middel.
Als je alleen op auto drukt, gaat (bij mijn climatronic in elk geval) de airco ook weer aan.een minuutje later druk ik dan weer op automatische regeling.
De airco staat altijd uit
Ja dat klopt maar dat airco knopje indrukken gaat zowat in 1 beweging met de automaat knop dat ik het even vergeten was op te schrijven.Als je alleen op auto drukt, gaat (bij mijn climatronic in elk geval) de airco ook weer aan.
Met een beetje rond Googelen heb je dat zo gevonden in allerlei soorten en maten, ook in 12 Volt met tijdschakelaars en noem maar op. Kijk een bij Conrad eo Weaco.Mijn oog viel inderdaad ook op de comfortkit. Zover ik begrijp verwarming van interieur en motor, maar wat het moet kosten en hoe het precies zit met aansluiten... Geen idee
Nou dat even duurde best lang. Had hem op 22 graden gezet. Ik vind het niet prettig harder dan standje 2 blazen, mijn wederhelft ervaart het als koude wind.Dat is inderdaad even zo. De auto moet op temperatuur gebracht, dus draait hij soms even harder. Als hij op temperatuur is gat dat weg. Geen problemen mee. Misschien ben jij gevoeliger voor luchtstromen of geluid, of misschien moet je wat meer geduld hebben.
Als jij handmatig ingrijpt gaat hij van auto af: logisch, je grijpt immers in......
Nee, je doet niks verkeerd want 't hoort zo: "Auto" = automatisch, handmatig ingrijpen betekent dat-ie (automatisch!) van "Auto" afgaat...Draai ik dan de aanjager terug, dan schakelt auto uit. Of doe ik iets verkeerd?
Da's een hele geruststelling . In ieder geval werkt het voor mij zeker niet op de manier die ik soms omschreven zie: gewoon altijd op auto en aircoBen het met je eens, de climatronic ervaar ik ook nog niet als een grote verademing. Ben nu na drie maand ook nog steeds aan het zoeken hoe ik hem het prettigst instel.