Gek genoeg hooguit op 19. Maar op de een of andere manier voelt het kouder in de auto. Denk vooral door dat geblaas. Nog maar wat verder experimenterenHmm. 22 graden is ook wel erg warm. Dan moet hij inderdaad eerst even hard werken. Ik heb hem op 19 of 20 staan. En inderdaad: volledig automatisch. Ik hoef er nooit aan te komen. Hoe hoog heb je thuis de thermostaat dan staan?
Die 22 was meer om even uit te proberen wat er gebeurt. Zet hem verder ook gewoon op 19 a 20. Wat jij zegt lijkt me een werkzame methode Peter-036.Misschien dat de F3 wel twee ledjes heeft, de F2 zeker niet. Ook ik heb meestal de airco uit, en als 'ie me te hard blaast draai ik dat eveneens terug. De ingestelde temperatuur probeert de climatronic toch wel te halen......
Sorry hoor maar dat ouderwetse 10% is met de huidige aircos absolute onzin.Airco in is ook meer brandstofverbruik !
Sorry hoor maar dat ouderwetse 10% is met de huidige aircos absolute onzin.
Op de anwb is daar laatst een heel mooi statistiekje over geweest en met name climat control scoort daar heel goed. Raam open is meer verbuik dan een moderne airco die aan staat met het raam gesloten uiteraard.
En die klopt als een bus?verbruik meter op je BC
Zal eens kijken, klinkt goedKun je bij de F3 niet een zogenaamd profiel instellen in het settingsmenu?
Dus hoog-middel-laag? Dat heeft invloed op koel/verwarmend vermogen en ventilator snelheid bij gebruik Auto stand
Ik heb het al zo en zo niet over 10% gehad, dus die woorden zijn voor jezelf.Sorry hoor maar dat ouderwetse 10% is met de huidige aircos absolute onzin.
Op deANWB is daar laatst een heel mooi statistiekje over geweest en met name climat control scoort daar heel goed.
Heb je gelijk in, maar dat meerverbruik (wat logisch is) blijkt gewoonweg veel lager en in sommige gevallen (snelweg) zelfs marginaal. Iedereen is vrij om dat ding te gebruiken hoe die wilt.Ik heb het al zo en zo niet over 10% gehad
Jammer dat is nl wel weer optie op O3 en hogerHelaas, zo luxueus is zij ook weer niet uitgevoerd
?Je trekt (voor mij) te snel een conclusie,
Zoals gezegd ik gebruik de clima altijd en heb dan ook het hele jaar door hetzelfde verbruik. (Zomer en winter)Iedereen is vrij om dat ding te gebruiken hoe die wilt.
Als je het nou weer weet vast te maken, dan kun je niet meer zeggen dat je twee linker handen hebt....Ik heb weer wat losgemaakt....