CDK
Forumguru
@bijbeuner, die 95kg kogeldruk daar kwam je wettelijk vast niet mee weg vermoed ik?
@bijbeuner, die 95kg kogeldruk daar kwam je wettelijk vast niet mee weg vermoed ik?
Wat een nadeel is van die zware fietsen achterop, is ondanks het feit dat je gewichtshalve wel op de juiste getallen komt je toch aan stabiliteit inboet omdat dit gewicht ver van de wielen zit... (althans, dat is mij geleerd).
Heel verstandig. Het kan zelfs gevaarlijke situaties opleveren doordat water bij remmen/optrekken kan gaan schommelen. Dit zal uiteraard bij veel water meer meespelen dan bij weinig water.@Peter_Octavia : Bedankt voor je info, dat met dat water ga ik niet (meer) doen, ga de bagage indeling herzien!
@GJ M : Wow! en dat zeg ik niet gow! Mooie combi, al mag het Subje wel een Sopje hebben . Kip caravans lijken soms wel het eeuwige leven te hebben, onze overburen hebben er één uit 1987 (uit m'n blote hoofd) en deze wordt nog zeer regelmatig ingezet voor korte en lange reizen. Mijn vader (daar is ie weer) zei 40 jaar geleden al: Koop je een tent, koop een de Waard, koop je een caravan, koop een Kip.
Voor langere stukken moet je denk ik wel af en toe tanken. Dan zoi t wel extra opletten worden