Yeti problemen op een rijtje

Erkens

Lid
Morgenmiddag breng ik mijn Yeti eventjes naar de dealer en mag hij daar een nachtje+dagje logeren. Hij "schokt" af en toe bij het wegrijden als hij een tijdje stil gestaan heeft, de dealer gaf eerst aan dat dit kwam doordat de airco aansloeg, maar aangezien het ook voor kwam als ik de airco uit had gezet voordat ik de motor uit had gezet lijkt dit niet de daadwerkelijke reden. Het probleem is overigens wel dat het niet altijd voorkomt :(

Dus mag hij eventjes logeren bij de dealer, eens kijken wat ik ter vervanging mee krijg...

EdK

Forumguru
He CB voeg je ook de 1.4 eraan toe ?
Want die gaat vanaf november ook een opmars maken binnen het forum
Dan komt dit type namelijk ook druppelgewijs het land binnen

EdK

Forumguru
doemdenken, pessimistisch, ...
Jongens ik wil die 1,4 in die lijst zien enwel met de volgende tekst:

Enige Yeti model zonder klachten !
Weten de nieuwe lezers meteen welke motor uitvoering ze moeten aanschaffen !!

En nee de Yeti is nog niet binnen, en ja net de Kenwood al wel opgehaald, dus nu nog wachten voor het omhulsel met 4 wielen zodat ik eindelijk muziek /bellen en kan navigeren.
Belachlijk dat je op zo'n omhulsel vandaag de dag zo lang moet wachten, en is nog het duurste onderdeel ook.

De Yeti 1.8 heeft ook weinig klachten...dus om nu te zeggen de 1.4 is de enige Yeti zonder klachten is wel erg optimistisch volgens mij rijden ze nog niet zo lang!

Jan
Yeti 1.8 Ambition+
Briljant Silver
17 inch
Parrot MKI9200

Rosinfield

† In Memoriam
We maken ook maar een geintje (dacht ik). Verder moet je natuurlijk rekening houden met de ongelijke verdeling van Yeti-types onder de forum-leden. Er zijn veel meer 1.2's dan 1.8's, dus de kans op een probleem moet je hier mede aan relateren.

corsaar

Senior Member
De Yeti 1.8 heeft ook weinig klachten...dus om nu te zeggen de 1.4 is de enige Yeti zonder klachten

Yeti 1.8 Ambition+

Volgens mij rijden ze helemaal nog niet, en EDk kan ons lekker stangen
en wij hem, vooral omdat hij ver in de minderheid is.

EdK

Forumguru
Sar maar lekker was al met me RR een minderheid !!
Maar je weet het, minderheden worden vaak beter geholpen in het dagelijkse leven

We wachten op EDK als hij met zijn mooie 1.4 op de weg is!
Kleur Cappuccino en vooral zijn zwarte banden zijn uniek!
Alvast veel plezier!

Jan

Erkens

Lid
Dus mag hij eventjes logeren bij de dealer, eens kijken wat ik ter vervanging mee krijg...
Ik heb een roomster mee gekregen...

full.jpg

Nu maar hopen dat ze een probleem vinden en kunnen fixen.

Erkens

Lid
Wanneer heb je deze proefgereden? (er staat nu exact 3501km op de teller)

Ik vind hem in ieder geval niet echt comfortabel rijden, misschien dat dit komt doordat ik wat meer comfort in de Yeti heb en dat je een stuk lager zit natuurlijk.
Overigens valt me op dat de 1.2 motor in deze Roomster minder snel optrekt dan de 1.2 in mijn (zwaardere) Yeti, wellicht zijn die anders afgesteld.

/offtopic

Bovenaan Onderaan