Yeti problemen

FredV

Banned
Kortom, terug naar het topic:
Corsaar! Gelukkig alles opgelost en nu in 'hogere sferen' genieten om in stijl te blijven.

Vdub

Actief lid
mn vader heeft een probleem met zn deurslot, vermoedelijk een veertje weg, slot gaat niet vanzelf terug als je de auto opent(nog geen AB), nieuwe is besteld

snel

Actief lid
dit is wel erge pech zie veel roest op foto is dit een breuk met twee kleuren
dan is dit een oude matriaal defect /breuk

Rosinfield

† In Memoriam
Als deze discussie in het Chinees was, begreep ik er misschien nog meer van. Wel een fraai woord, homokineet!

Tallguy

Forumguru
Ontopic blijven aub.

En nee, mods hebben geen vakantie en ja, we hebben het drugsverhaal gelezen en nee, we vonden het nog niet nodig er iets van te zeggen want we hebben vetrouwen in jullie dat jullie zelf weten dat het tijd wordt terug ontopic te gaan...en waarempel...dat gebeurde! :529:

RZR

Nieuw lid
Ik heb 11006 km gereden met de Yeti 1,2 TSI expedetion en tot nu toe helemaal geen problemen. Auto loopt prima en gebruikt geen olie,

[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/MODERATORBREAK]

corsaar

Senior Member
Ik heb wel eens last van muizen gehad. Maar die zaten uiteindelijk dood bij de motor waarschijnlijk te heet.

Mollie

Nieuw lid
ik heb sinds april dit jaar zo'n 10000 km gereden in mijn yeti ambition 1.2. Heb sinds een aantal weken last van veel condens aan de binnenzijde van de auto, op zich niet zo raar deze tijd van het jaar. Vanmorgen echter de auto door de wasstraat gereden en kwam er toen achter dat er een soort voetbad is ontstaan aan de bestuurderszijde. Maandag maar even langs de garage om het lek op te laten sporen. Verder onderweg in Duitsland al een keer tankproblemen gehad. Tankpistool sloeg elke keer af, alsof de tank vol was. Skoda Duitsland gebeld en die heeft me verwezen naar de dichtsbijzijnde dealer die vervolgens direct naar het probleem is gaan zoeken. Was volgens hun een klep in de tank die niet meer functioneerde. Nadat de monteur met een gieter nog een liter benzine had bijgevuld bleek het probleem spontaan te zijn opgelost...
Nog een aantal dingen zijn; incidenteel kraken van mijn panoramadak, rechterachterportier die continu aangeeft open te staan. Na 3ooo km al een liter olie bij moeten vullen, dat is volgens dealer binnen de marges, ik vind dat wel erg veel. Ben verder wel tevreden over de auto maar heb hiervoor 5 jaar een octavia 2 gereden en die heeft na aflevering de garage alleen nog maar gezien voor de reguliere beurten.

Multi1100

Actief lid
Ben erg benieuwd wat je dealer vindt aangaande die lekkage..
Je zegt dat je pano dak kraakt..af en toe...zou er een relatie zijn tussen beide klachten?

Bovenaan Onderaan