Sinds 24 april dit jaar in trotse bezit van een Yeti, mede voor Skoda gekozen omdat ik hiervoor 4,5 jaar probleemloos met een Octavia TDI gereden heb.
NU na 4450km te hebben gereden volgende stand van zaken:
-- bij aflevering lakschade aan deur bestuurderskant net boven handgreep, deur is overnieuw gespoten
-- 2000km deurrubber rechter achterportier is los, moet een nieuw rubber besteld worden (duurt in totaal 6 weken)
-- 2600km rubber van de rechter ruitenwisser laat los en tijdens rijden is het rubber tot ver voorbij de vooruit naar buiten geschoven, blikt rubber niet te klemmen en een nieuw blad erop
-- 4430km tijdens rit op snelweg gaat acculamp branden en direct daarna lampje vam de koelvloeistof, blijkt multisnaar verbrand te zijn door olielekkage waardoor olie op de snaar gedruppeld is. Nieuwe pakking niet direct te leveren (dealer heeft alles en iedereen in Nl afgebeld binnen VAG groep), ben de auto een week kwijt
-- 4460km stap in de auto, doe de deur dicht laat mijn binnenspiegel los, hangt alleen nog aan 2 draaitjes
Tot nu toe al meer probleem(pjes) gehad dan in de 4,5 jaar daarvoor. Toch ben ik verder heel blij met mijn Yeti, op de dealer is niets aan temerken doet zijn uiterste best om alles op lossen en ach ook dit is een soort van klantenbinding met mijn bezoekfrequentie aan de dealer