Tja, volgende week 8 mei krijg ik de Yeti 1.8, mijn huidige Fabia 1.4 combi heeft geen problemen gehad, maar mijn vorige Seat ibiza 1.2 driepitter daar kan ik een boek overschrijven. Auto in september 2002 nieuw ,twee dagen later radio komt spontaan uit het Dashboard bij het nemen van een bocht, na 1 maand - Airbag lampje gaat branden, na 3 maanden airbag lampje brand weer..na 3 maanden doet de cruise control het soms niet...4x naar de garage voor cruise control...nog steeds niet opgelost..toen kwam ik erachter dat als je de motor uitzet en niet eerst de sleutel uit het contactslot haalt...dus motor uit sleutel laten zitten daarna weer starten en weg rijden dan weigerde de cruise control...eindelijk werd de computer van nieuwe software voorzien en het probleem was opgelost!...na zes maanden bobine defect...na 18 maanden linker raam valt in de deur...na 14 dagen raamt kraakt...opnieuw naar de garage ..modificatie aangebracht in raamgeleider.. na 20 maanden km stand 17.000 aircoklep van de climatecontrol defect..na 30 maanden rechter portierraam valt in deur reparatie Euro 125,-- na 31 maanden temperatuurmeter defect Euro 80,-- na 47 maanden aircoklep weer defect althans dat zegt de board-computer...auto ingeruild.