Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zuinigste Golf IV in aanbouw: project Mijn BlueMotion
Niet slecht maar dat haal ik ook in 10 minuten, beetje achter een vrachtwagen hangen. Dan heb ik er genoeg van en spurt maar weer verder. Lange trajecten lijkt me moeilijker zoals Yoan doet is een ander verhaal !
Dankzij de aanpassingen van afgelopen maanden stoot de auto nu heel weinig roet uit: k-waarde van 0.36. Vorige keer was dat 2.90. De maximaal toelaatbare waarde is 3.00. Dat is dus een hele verbetering!
Haal de vloerbedekking eruit, scheelt toch ook best nog wat gewicht.
Ook een lichtunit met kunstof "glas" iopv echt glas scheelt gewicht.
Ik probeer ook altijd zover mogelijk te komen op één tank
Sloop je niet teveel weg, waardoor de veiligheid in het geding komt bij een eventuele aanrijding?
Vergeet niet dat b.v. de stoelen in combinatie met de positie van de stuurkolom, de airbags en de hoofdsteunen zodanig ontworpen zijn dat je het kunt overleven in het geval van een aanrijding...
Maar met die fragiele zeteltjes, vraag ik me dat af. :1439:
Bezuinig niet zover, dat het je eigen graftombe kan worden!
Graftombe, fragiele zeteltjes? Ze zijn van carbon, dat is veel sterker dan staal. Aangezien ze bij een Porsche GT3 gemonteerd worden lijken mij die stoelen geen verkeerde keuze.
195 banden zal inderdaad schelen, hij gaat dan meer verbruiken :ahum:
Er ligt nu 165 onder namelijk
Het gaat om mijn 02 1.4 tsi die ik koop staat op 195 15 inch maar kan ook 205 16 inch kopen.
ik ga voor lage verbruik dus wat is de best keuze?
staat nu op michelen energy savers
Ik zal niet de zuinigste zijn, want er zullen o.a. een Nissan 370Z Bio-ethanol, Plug-in Prius, Tesla Roadster en Passat Groengas aanwezig zijn. Maar toch leuk om te kijken wat een oudere wagen t.o.v. de nieuwe technische hoogstandjes kan doen. Er zal ook een Polo BlueMotion bij zijn.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.