Japanese Power
Donateur
Welkom, en ik eerlijk gezegd ook niet helemaalEn de dealer lijkt er niet verbaasd te zijn

Welkom, en ik eerlijk gezegd ook niet helemaalEn de dealer lijkt er niet verbaasd te zijn
Gebeurde het leeglopen van de 12v accu tijdens uitgesteld opladen via de laadpaal of stond de auto gewoon mooi te wezen ?Ik heb deze mijne vandaag ingeleverd bij de dealer en een huurauto voorlopig. ( Seat Ateca FR, ook best leuk). Hoef hem niet terug voordat ze het leeglopen van de 12 volt accu tijdens acculaden definitief hebben opgelost.
Hoe test je dat?Nieuwe voor op de kaart : SOS-Noodoproep functie werkt niet. Bezoek werkplaats.
Ik had mn gordel om en zat gewoon recht op mijn stoel. Gisteren maar langs de dealer gereden en een afspraak gemaakt voor.... 3 maart(!)Heb dit zelf dus ook al gehad, dacht er achteraf wel aan dat ik toen mijn gordel niet om had, was dit bij jou ook het geval want dan zou dit verband kunnen hebben ??
Update: het blijkt dat wanneer de auto niet in de “P” gezet wordt na stilstand en op de handrem wordt gezet, maar gewoon wordt uitgezet (wat denk ik iedereen doet), en dan aan de lader wordt gehangen dat dan de 12 volt accu wordt leeggetrokken. Hier is nog geen oplossing voor, maar dus wel een workaround. (In P / handrem zetten) Tevens updates gehad voor de overgevoelige lane assist & emergencystop, het uitvallende nav scherm, en het niet achterruit kunnen rijden met aanhanger. We gaan hem volgende week maar weer ophalen dus. Grappige mededeling was dat ze er een dag mee bezig zijn geweest maar dat er geen schroevendraaier of ringsleutel aan te pas gekomen wasIk heb deze mijne vandaag ingeleverd bij de dealer en een huurauto voorlopig. ( Seat Ateca FR, ook best leuk). Hoef hem niet terug voordat ze het leeglopen van de 12 volt accu tijdens acculaden definitief hebben opgelost.
Volgens mij hangt dat van t merk af. Mijn rav4 moet echt in Park staan anders geeft ie een waarschuwing bij uitstappen. In park gaat dan wel autom de handrem er opIk weet niet hoor, maar gaat ‘ie bij het uitzetten niet automatisch op de P-stand? Dit doen de EV’s toch ook?
Ik heb geen idee, weet niet eens waar ik dat zou moeten vinden. Is een auto geen Iphone@MarcelV ben dan wel benieuwd naar je software versies