Kodiaq-2 Problemen, storingen enz.

JeSko

Forumguru
Dit zijn gewoon bijna exact dezelfde problemen als destijds met de toen nieuwe Octavia mk4. Mijn eigen garagist heeft nu ook van die latere modellen in onderhoud, ver van wegblijven is zijn advies, nachtmerrie om te bezitten ( al helemaal als de garantie voorbij is ) en een nachtmerrie om aan te sleutelen.

TomDB

Lid
Veel van de problemen die je noemt lijken te maken te hebben met de terugroepactie / update 91SV. Heeft de dealer geen update voor je?
Morgen krijg ik mijn PHEV Sportline maar die krijgt voor levering alle beschikbare updates. Hopelijk valt het dan mee met de problemen. Ben benieuwd...

Bijlagen

• 91SV.png
    91SV.png
    35,3 KB · Weergaven: 28

evp

Nieuw lid
Wil niet vervelend zijn maar ik heb ook veel van deze problemen en ik heb versie 2565.
Is er nieuwer ?

Ik heb trouwens ook een nietwerkende SET knop van de Cruisecontrol, die gaat de dealer bestellen nadat ik er hier over las.
Hadden ze blijkbaar niet opgemerkt toen ze mn cruisecontrol problemen bekeken..... (heb steeds minder vertrouwen in deze dealer)

Nieuwe voor op de kaart : SOS-Noodoproep functie werkt niet. Bezoek werkplaats.

MarcelV

Nieuw lid
Ik heb deze mijne vandaag ingeleverd bij de dealer en een huurauto voorlopig. ( Seat Ateca FR, ook best leuk). Hoef hem niet terug voordat ze het leeglopen van de 12 volt accu tijdens acculaden definitief hebben opgelost.

Kodie

Nieuw lid
Ik heb deze mijne vandaag ingeleverd bij de dealer en een huurauto voorlopig. ( Seat Ateca FR, ook best leuk). Hoef hem niet terug voordat ze het leeglopen van de 12 volt accu tijdens acculaden definitief hebben opgelost.
Gebeurde het leeglopen van de 12v accu tijdens uitgesteld opladen via de laadpaal of stond de auto gewoon mooi te wezen ?

Patron

Senior Member
Het leeglopen is de terugroepactie voor dacht ik. Ik denk dat behalve wat kleine dingen ik blij mag zijn dat het goed gaat zonder al te veel issues.

Bovenaan Onderaan