Ik heb ervaring met MA TuningBox, die verkopen vrij programmeerbare tuningboxen voor turbo-diesel en turbo-benine motoren. En je kan hem ook weer mee nemen naar een andere auto. Hun programmeren de box weer voor de volgende auto. Ik zou daar maar eens informatie gaan vragen.Zijn er mensen die hun 1.2 TSI motor hebben getuned met een powerbox? Oa. ventura tuning adverteert hiermee. Wat zijn jullie ervaringen?
Geachte martijn, de 1.2 TSI is bij MA TuningBox gewoon te chippen met een vrij programmeerbare tuningbox.naar mijn mening hou je met een powerbox de computer voor de gek. de powerbox veranderd de waarde en geeft dit door aan de computer of er nou een chip inzit of niet, hij houdt de computer voor de gek. een powerbox kan nooit zo goed zijn als een echt gechipte auto.
wel ben ik van mening dat een goede powerbox niet slecht voor de motor hoeft te zijn.
maargoed dit is mijn mening en ik snap best dat jullie een powerbox monteren, zeker als de 1.2 nog niet te chippen is.
gr martijn
Wat een lariekoek zegmaar zij brengen de originele software in een externe box, maar dan getuned.