1983jeroen blauwe Octavia

1983jeroen

Forumguru
Inmiddels is de auto weer bij de schadehersteller geweest om hun foutje in de lak weg te werken en bumperfolie te plakken.
De folie zit al niet netjes dus heb zelf maar een nieuwe besteld.
Nu zag ik gisterenavond aan de passagierskant, waar dus de allereerste schade was, kleurverschil tussen de bumper en de rest.
Het was toen vrij donker dus kon nog lichtval zijn.
Vandaag nog eens goed gekeken, maar de bumper is echt donkerder. Aan de andere kant zie je er niets van.
Ze hebben de bumper volgens de medewerker wel weer helemaal gespoten deze week in plaats van alleen dat kleine plekje aanpakken.

Ik wordt er zo moedeloos van...

Zal van de week wel weer melding van maken, maar begin serieus te denken aan inruilen. Hoeveel gezeik kan je hebben van een beetje schade :(

JeSko

Forumguru
Niet om lullig te doen, maar ik had daar na de 2de keer al niet meer teruggegaan, ze ontberen duidelijk de juiste skillset om dit goed te maken, dat was al duidelijk toen ze de verschillen wilde opvangen met ringetjes achter het achterlicht, dat alleen al is een rode vlag. Als de auto er niet minder om rijd zou ik het van je af proberen zetten en het er met doen, grote kans dat de volgende eigenaar het zelfs nooit opvalt. Mijn auto heeft ook duidelijke tekenen van reparatie, zoals af fabriek word het nooit al hebben ze bij mijne best net werk geleverd, al houd ook ik kleurverschil en voel je verschil vs OEM achter de wielrand.

1983jeroen

Forumguru
Klopt, maar nadat ze het alsnog netjes hadden opgelost had ik wel weer wat vertrouwen terug.
Dat is nu echt compleet weg helaas.
Zelfs een folie op de bumper plakken kunnen ze niet netjes terwijl ik het nog nooit gedaan had en die wel keurig zat.
Van me af zetten is lastig voor mij...

JeSko

Forumguru
Begrijpelijk, maar het is verder een goede auto die technisch niks mankeert. Maar goed enkel jij kan die keuze maken, aan mijn auto hangen ook wel enkele nare herinneringen nu, moet er met kunnen leven en anders idd verkopen.

1983jeroen

Forumguru
Eerst maar kijken hoe ze hier weer op reageren. Heb de laatste jaren al iets te vaak een andere gekocht.. Juist deze wilde ik wel een paar jaar houden.

hemi24

Forumguru
Dit heeft er alle schijn van om een gebed zonder einde te worden…!
Als ze er nu nog weer een laag overheen zetten, zou me het niet verbazen dat je binnen een half jaar tot jaar last gaat krijgen van loslatende lak.
:mad:

Bovenaan Onderaan