1983jeroen blauwe Octavia

hemi24

Forumguru
Wat een stelletje beunhazen…!
Lastig die scherpe lijnen; wil je het goed doen, is er maar één optie: uitwisselen voor een klep zonder schade…
Begreep ik nu goed dat je voor de schade van de bumper, weer naar dit adres gaat?

edit: ik zit net de foto’s van na de eerste schade terug te kijken en daar zit de vouw er nog mooi scherp in; vraag me af hoe ze dat zo hebben weten te verprutsen!
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Volgens mij is daar gewoon zo veel lak te dik bijgespoten dat het de lijn vervormd heeft. Één ding is zeker, dit zijn eersteklas prutsers.
 

1983jeroen

Forumguru
Wat een stelletje beunhazen…!
Lastig die scherpe lijnen; wil je het goed doen, is er maar één optie: uitwisselen voor een klep zonder schade…
Begreep ik nu goed dat je voor de schade van de bumper, weer naar dit adres gaat?

edit: ik zit net de foto’s van na de eerste schade terug te kijken en daar zit de vouw er nog mooi scherp in; vraag me af hoe ze dat zo hebben weten te verprutsen!
Ik ga inderdaad naar hetzelfde adres omdat ik dacht dat het na de tweede keer allemaal wel goed opgelost was.
Ben benieuwd naar hun reactie.
Als er een andere klep in moet regelen ze het maar...
 

1983jeroen

Forumguru
Volgens mij is daar gewoon zo veel lak te dik bijgespoten dat het de lijn vervormd heeft. Één ding is zeker, dit zijn eersteklas prutsers.
Zoiets zou kunnen. Eerst zat daar alleen teveel blanke lak, maar bij de tweede keer hebben ze bijna de hele klep overgespoten
 

EdK

Forumguru
Als je hem de volgende keer weer gaat ophalen neem dan een krukje mee en ga voor de schade zitten.
Laat hem ook in buiten zetten maar niet in de volle zon en ga dan op je gemak cm voor cm langs de plek waar de schade heeft gezeten.
Vaak laat je je verleiden door er even snel langs te lopen met de garage, en dat moet je dus zien af te kappen en gewoon alle tijd nemen om alles goed te bekijken vanuit meerdere hoeken ( lichtval )
 

1983jeroen

Forumguru
Ja dat ga ik volgende keer wel doen. Laatste keer was zo'n lange lijst waar ik wel goed naar gekeken heb, maar dit zat er niet bij :(
 

1983jeroen

Forumguru
Gisteren bij de hersteller langs geweest om het te laten zien.
Ze gaan het netjes oplossen is mij beloofd.

Vorige week 2 banden laten vervangen op de 18 Inch velgen omdat ik daarmee te weinig grip had en wat last van trillingen.
2 nieuwe Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 225/40/R18 laten monteren.
Online besteld en bij een garage in de buurt laten afleveren en monteren. Totaal ongeveer € 210,-
Heel blij mee.
Veel grip, geen trillingen en goede velgbeschermer.
 
Bovenaan Onderaan