Superb 3 2.0 tsi 4x4 280 pk -> hoeveel zijn er al?

Wie rijd er met een 2.0 tsi 4x4 280 pk

• 2.0 tsi 280 pk belgie

Stemmen: 10 41,7%
  • 2.0 tsi 280 pk nederland

Stemmen: 14 58,3%

• Totaal aantal stemmers
    24

kriva

Lid
Mooie wagen. Ik denk dat ik je al eens tegengekomen ben in regio Wilrijk.
Ook leuk om die velgen te zien, ik ben over exact dezelfde velgen aan het nadenken voor m’n winterwielen.

Mooie wagen. Ik denk dat ik je al eens tegengekomen ben in regio Wilrijk.
Ook leuk om die velgen te zien, ik ben over exact dezelfde velgen aan het nadenken voor m’n winterwielen.
Thx!
Velgen zijn OZ Superturismo LM Zwart 8.5x19 ET44 5x112 75 (met achteraan een 10mm spoorverbreder van Eibach + Wielbouten 50mm)
Banden zijn Vredestein Wintrac Xtreme S 245/40 R19 98Y XL, 3PMSF (index gaat tot 300km/h) een top winterband voor de prijs!

B.Stuurder

Forumguru
En god wat een verachil in de BPM is dat!
Ja Nederland is echt een debiel land wat betreft auto's.
Als ik zie wat bijvoorbeeld een Golf R in Amerika kost en wat hij hier moet kosten, absurd. Voor de prijs van een Golf R hier, heb je in Amerika een 2018 Corvette Z06 (die hier vanaf € 120.000 kost!)
Anders zou je de S3 280 veel meer zien hier, net als de O3 RS trouwens.

EdK

Forumguru
Als ik zie wat bijvoorbeeld een Golf R in Amerika kost en wat hij hier moet kosten, absurd.
Maar om even bij Skoda te blijven, kijk eens op een prijslijst wat een skoda hier in nederland kost vanaf fabriek.
Dan zijn het nog normale prijzen, maar zodra de bedragen van onze lieftallige regering eroverheen komen dan worden die prijzen inderdaad absurd....

Van Hoften

Forumguru
En exact om die reden is de 2.0 op het laatste moment gewijzigd naar 1.8. Met behulp van wat 'werk op maat' is het vermogen wat opgeschroefd. Eens, geen 280PK en geen 4 wielaandrijving, maar die € 10.000 extra en de bijtelling op de lange termijn waren het niet waard.

oco1979

Forumguru
ben eens benieuwd hoeveel ze al verkocht hebben in zowel belgie als nederland ?
Tzal niet veel zijn.

Bovenaan Onderaan