Oknot

Forumguru
@FlavioX , als je geen soundsystem oid hebt dan is het letterlijk een kwestie van oude radio eruit, nieuwe erin stekkers aansluiten en wegwerken en klaar. In principe kan het binnen 5 min gebeurd zijn.

Oknot

Forumguru
@FlavioX , ik vrees dat je dan ook bij de 1% groep hoort. @Highway heeft gelukkig voor jou alle obstakels al overwonnen dus dan valt het uiteindelijk ook wel weer mee. Als je deze radio mocht gaan bestellen, zou ik wel eerst even via mail contact zoeken en de situatie uitleggen zodat je gelijk de juiste canbus decoder meegestuurd krijgt. Met een beetje geluk hoef je dan geen andere versterker aan te schaffen.

Oknot

Forumguru
Top. Je zal een dag of 2 nodig hebben om de boel te ontcijferen waarschijnlijk. :maakmegek:. Maar hopelijk weet je daarna waar je aan toe bent.

Highway

Forumguru
Heb eenzelfde antenne converter die @Oknot ook heeft, besteld en vandaag in gebouwd. Ontvangst is tijdens het rijden nog niet zoals met de Amundsen, maar is wel acceptabel.

Ben me nog even aan het orienteren op een achteruit rijdt camera die netjes weggewerkt kan worden. Lijkt me ook grappig. Daarna zal ik zo niet weten wat ik er nog meer bij zou willen. Dab+ mogelijk, maar dan moet de prijs wel ok zijn.

Wel zal ik nog een screen protector kopen. Niet alleen om het scherm te beschermen tegen krassen etc., maar vooral om deze minder glimmend te maken. Iemand nog tips voor een goede screen protector die goed past?

Top draadje!
Heeft iedereen nog plezier van de Carjoying radio?

Eind van de maand wil ik er ook 1 gaan bestellen vanuit het EU magazijn van Carjoying.

Nog steeds een aan te raden radio?

Highway

Forumguru
Ook nog dik tevreden. Na de problemen met het sound system werkt de radio prima. Moet alleen nog de nieuwe versterker een keer goed (laten) inregelen.

michelover

Forumguru
@MonjetChris , ben aan mijn tweede head-unit van carjoying nadat de eerste de geest gegeven had. Bleek dat de CPU card niet echt top was. Maar keurig geholpen , eerst nog geprobeerd met toe gezonden software om hem aan de praat te krijgen. Dat lukte niet , dus head unit retour China en een nieuwe uit Duitsland. De nieuwe werkt al weer een paar maanden perfect. Wat ik van hun kant begreep is er een serie geweest met slechte cards. Toevallig was ik en mijn vader de gelukkige. Maar zoals gezegd het is netje opgelost. En ik vind het nog steeds een goed systeem.

@michelover wat klote van je eerste unit maar gelukkig hebben ze een goede klantenservice en hebben ze het zo netjes afgehandeld.

Dat is natuurlijk ook altijd maar de vraag met landen als China of je een nieuwe krijgt opgestuurd of überhaupt wel een antwoord krijgt op je vragen.

michelover

Forumguru
@MonjetChris ik denk dat sommige bedrijven hier in Europa er nog wat van kunnen leren. Ze reageren misschien niet snel , maar ja er zit ook wat verschil in tijdzones. En ja hun Engels kan beter , maar ze reageren tenminste.

Highway

Forumguru
Deze week een achteruit rijdt camera binnen gekregen. Deze vervangt de kofferklep schakelaar (om de klep te kunnen openen vanuit buiten).

Ingebouwd, alle kabels netjes weggewerkt (nog mee bezig). Video kabel een paar cm te kort, dus een extra kabel moeten gebruiken.

Beeld is prima te noemen. Ik was bang voor storing etc., maar het beeld is netjes. Niets hoeven te verbouwen / aanpassen van de auto zelf behalve de kofferbak schakelaar wisselen met die met camera.

Verder doet de radio het nog prima. Tomtom doet het goed, apps die erop staan prima dus ik ben nog steeds tevreden.

Bovenaan Onderaan