Zelf draai ik al enige tijd met een chinees van Infidini, te weten
deze .
na een hoop gepuzzel en gezoek heb ik de unit voor 95% naar mijn zin.
Hoe heb ik mijn unit geconfigureerd,
*Kaspersky Anti virus & Internet Security voor de beveiliging.
*Tomtom Mobile, draait nu netjes legaal en oficieel met update's en flitsers.
*torq-pro icm bluetooth OBD dongel, start op op de achtergrond om de ritten te loggen.
*Simple radio voor het streamen van de radio stations.
Aanpassing gemaakt zodat de MDI in de armsteun ook gebruikt kan worden (ik gebruik echter altijd Bluetooth).
Vaste dashcam van DDPai te weten
deze .
Na lang zoeken deze camera gekozen ivm de wifi functie, nu is bekendste en gelijk ook een van de duurste de Blackvue en daar had ik nou net even geen zin in.
Voor de prijs van een tienje of 6 voor de DDPai ben ik zeer tevreden met het resultaat en de mogelijkheden.
Beeldkwaliteit is meer dan goed te noemen en de functie's en bediening van de app valt ook weinig negatief's over te zeggen.
De rearview camera, te weten
deze .
Doet ook precies waar deze voor gemaakt is, voor de prijs van een 25 eurie's een dikke 10 voor deze camera.
Zit gemonteerd zoals origineel en bedraad aan de headunit aangesloten. deze werkt netjes smamen met de PDC in de auto en geeft ook de afstandslijnen en meedraaiende lijnen op het scherm weer..
waar ik mee bezig ben is om het bluetooth gedeelte van de radio te omzeilen en de bluetooth van de auto zelf te gebruiken zoals orgineel ook gebeurt.