Automatisch de kofferklep openen

Jewepe

Forumguru
@etphonehome
Ik zoek een setje, dus dat komt goed uit. Stuur me s.v.p. een PB en wellicht zijn we allebei geholpen.

enwatnu

Nieuw lid
Op Marktplaats wordt het al aangeboden om te doen voor 50,-. 542723700-automatisch-openen-octavia-combi-kofferbak.html.
Dus dan ben je ook overal vanaf.

MacManiac78

Forumguru
Ik zei dus al..... erg dure invulling.... !

HIER staat die 'aanbieding'.
Advies: Koop zelf je stempelveren of gasveren. En laat je niet verleiden.

MarcoO2

Forumguru
Aan de andere kant, als je zelf niet heel handig bent is € 50,00 ook weer geen schokkend bedrag om het toch voor elkaar te krijgen.

Zwapp

Forumguru
Ik ben van plan een setje te bestellen, voor wie mag ik ook een setje bestellen? Vanaf 20,- orderbedrag word het wat goedkoper...
Voor een setje komt de prijs op 17,50.

Laat maar even weten!

Heb nu 2 maanden de stempelveren in gebruik. Erg handig om de koffer automatisch helemaal te openen.
In huis koffer open, kind op de arm, tas in andere hand. Heel makkelijk. Installatie was een eitje met de omschrijving zoals hierop het forum. Nog geen 5 minuten per kant. Ik heb de groene veren zwart gespoten en met een plakbandje aan de dempers vastgemaakt zodat zeniet heen en weer glijden. Het lijkt net af-fabriek ;) Aanrader.

jadijkstra2000

Forumguru
Klopt het dat bij een nieuwe O2 bij het ontgrendelen van de achterklep hij in het slot blijft en je alsnog op de knop in de achterklep moet drukken om de klep te openen?
De dealer zei van wel.... ik vraag het mij af!

EdK

Forumguru
Klopt het dat bij een nieuwe O2 bij het ontgrendelen van de achterklep hij in het slot blijft en je alsnog op de knop in de achterklep moet drukken om de klep te openen?
De dealer zei van wel.... ik vraag het mij af!

Wel om voor de Yeti te spreken , Ja dat is zo !

Wat heeft die functie dan praktisch voor zin en waarin wijkt-ie af van de knop om alle portieren te ontgrendelen? (behalve dat alleen de achterklep wordt ontgrendeld ipv alle portieren..) Ik had verwacht dat de achterklep ook automatisch uit het slot zou springen! Dus de hierboven uitgebreid omschreven mogelijkheden met extra veren etc zodat de klep gelijk ook omhoog gaat, heeft bij een nieuwe Octavia Combi geen zin meer? Want ook bij mijn nieuwe Octavia Combi moet je nog apart op de knop in de achterklep drukken! Sta je met je volle boodschappenkrat!

Bovenaan Onderaan