Automatisch de kofferklep openen

en voor vrijdag zijn er tenminste 3 of meer o2 rijders die ook zo`n setje willen...... dan is het mogelijk gezamenlijk te bestellen...

en is bijna iedere O2 combi in nederland voorzien van een automatisch opende achterklep:winkie: :grin:

Nog een uur om een ia te regelen. Ik heb nog niks gehoord. Daarom dus 1 set in de aanbieding
beste evil
sorry voor mijn late reactie, maar de veren heb je verkocht. check je PM

sorry voor de andere 2 forummers, maar ik kan geen veren bestellen voor slechts 2 personen, dat kunne de heren dan ook wel zelf regelen, klaasje en octavia mijn excuses hiervoor, maar als je me mailt kan ik jullie wel informatie toe sturen.

jammer dat er zo weinig animo is, om gezamenlijk te bestellen

@ Ducman; Geen probleem hoor. Kan ze inderdaad zelf bestellen. Zo veel voordeel haal je er ook niet uit en hier in de buurt rijden genoeg Octavia's rond (In mijn straat 3!).
Ik ga naar de buurt-bbq toe met mijn gemonteerde veren en haal nonchalant mijn stoelen uit de kofferbak...verkoop van de resterende set veren gegarandeerd ! lol
Heb nu al lol.

Evilcomputing

Senior Member
@ Ducman; Geen probleem hoor. Kan ze inderdaad zelf bestellen. Zo veel voordeel haal je er ook niet uit en hier in de buurt rijden genoeg Octavia's rond (In mijn straat 3!).
Ik ga naar de buurt-bbq toe met mijn gemonteerde veren en haal nonchalant mijn stoelen uit de kofferbak...verkoop van de resterende set veren gegarandeerd ! lol
Heb nu al lol.

Succes gegearandeerd. zelfs een merc rijder verbaasde zich dat een skoda zoiets had...

TL@

Forumguru
Is er al iemand die ze op de hatchback heeft gemonteerd?

Op Briskoda zijn er een paar die het geprobeerd hebben, maar de koffer is gewoon te zwaar. Als het al werkt, is het maar even tot de veren zich hebben 'gezet'

@ Klaasje en @Octavia2: ik ben ook geinteresseerd en woon vlakbij de fabriek van Alcomex in Opmeer/Spanbroek. Misschien een idee om er langs te rijden en dan een groepsaankoop te doen?

Klaasje

Forumguru
zou nog beter zijn.
Kun je dan ook rechtreeks bij fabriek aankopen ?
Ik hou me beschikbaar in ieder geval voor een setje

djmshell

Senior Member
heb even gemeten bij mijn faab. denk dat stempelveren daar niet gaan werken voor de faabers die diet ook zouden willen. ruimte bij gesloten kofferbak tussen begin en eind is 9 mm. heb bij alcomex geen stempel veren gevonden die in ingedrukte toesten 9 mm halen.

Beste allemaal,

Vandaag het pakje met de veren binnen; montage een eitje en dan het moment suprême.................klik...............jaha hij doet t..:489:
Voor degene die dit bedacht heeft: dank:worshippy:

Bovenaan Onderaan