Status
Niet open voor verdere reacties.

s-line

Forumguru
Wauw wat een restdraad nu nog inderdaad….kan je nagaan mijne was helemaal omlaag. Plus een 5mm uit het stabilisator steuntje plus nog ruim 1,5 cm van de holle onderkant van de veerpoot….:tegek::lezen:

JeSko

Forumguru
Wauw wat een restdraad nu nog inderdaad….kan je nagaan mijne was helemaal omlaag. Plus een 5mm uit het stabilisator steuntje plus nog ruim 1,5 cm van de holle onderkant van de veerpoot….:tegek::lezen:

Ja inderdaad, en vooraan hebben ze wat aangepast zodat ie nog wat verder kan zakken, weet niet meer juist wat, denk ook dr aanpassing aan de veerpoten, jij kent het vast wel. Gaat nog lekker kunnen zaken rondom, zou hem wel zoals deze willen ( bekende S2 ) , deze staat ook op AP set.

7c13f85c2e4be7829d6f28162bc23abc.jpg

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Bwah als je inzoomt op de foto's @Kanerr zie je toch nog wat marge tussen band en wielen hoor, heb zo al rondgereden maar dan met zware bepakking in de winter en met die stenen destijds in de koffer, toen zat de band in mijn kassen achteraan ( Al stond ie vanvoor wel hoog toen :D )

leon-cupra

Forumguru
Je moet eigenlijk de wagen in zijn totaliteit zien. Doordat het een variant is , past het te laag liggen i.m.o. niet bij de wagen.

JeSko

Forumguru
Er ging mij morgen geïnformeerd worden wat er met de papieren is misgegaan, niets gehoord, vandaag zelf maar gebeld. Oei sorry helemaal vergeten, het is nogal druk etc etc, maar ze gaan de papieren bestellen en aangetekend verzenden, kosteloos uiteraard aangezien ze er eigenlijk al bij hadden moeten zitten. Nu hopen dat ze snel aankomen, maar dat mag normaal geen week duren.

Edit: rond Woensdag zouden de papieren binnenkomen.

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Ja is me weer wat @larsy , maar komt zeker goed! Probleem was groter geweest moest ik een 50 diameter gekocht hebben en veerpoten van 55 gehad hebben :deuk: hopelijk woensdag - vrijdag ergens de papieren aangetekend in de bus, zoals afgesproken. Het jeukt nu wel, het zit er onder en wil hem nu echt beginnen schroeven:D

JeSko

Forumguru
@Chrisjemol

Deze heeft ook Porsche Cayenne voorstoelen, echt een klepper van een Superb en een hele bekende geweest in het wereldje. Maar de auto heeft deze kerel niet meer, dacht laatst gezien te hebben op Youtube dat ie met een lage Octi RS rijd nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan