Status
Niet open voor verdere reacties.

eriktv

Forumguru
Nou kom ik zeer geregeld in Tsjechië en als je daar iets niet wilt is het een verlaagde auto :maakmegek:. Ik heb het al vaak genoeg lastig met 18” en 30mm verlaging… Gaten, plotseling stukken weggefreesd asfalt, van het type paar cm dikke bonk omhoog/omlaag.

JeSko

Forumguru
Haha ja @eriktv ? Geen idee nog nooit in Tsjechië geweest, dan rijden die mannen wel echt hardcore laag, want die van de SSC club zijn ook doorgaans lage jongens, al liggen die ook wel eens op Air.

Maar heb nu de schroefset eronder zitten en geloof me, mijn 19 op Eibach veren en originele dempers knalde harder dan de schroefset nu, rijd gewoon stuk beter. Ik zou zelfs zeggen dat je een schroefset als deze primair voor het verbeterde rijgedrag moet kopen, en secundair voor het lager leggen, je kan een schroefset ook op 30 mm houden als je dat wilt ;)

eriktv

Forumguru
Ja mijn hele schoonfamilie keek me erg meewarig aan toen ik verlaagd had. Snapten totaal het nut niet en ze gaan zelf steeds meer over op Scout en/of slechtewegenpakket.

Tot overmaat van ramp heb ik nu m’n eigen rubberen tegeltjes liggen om de garage van m’n schoonouders in te komen, omdat ik vaak met een bonk tegen de plastieken vlak vóór de achterwielen op het randje strandde :banghead:

JeSko

Forumguru
Ik kom nu ook net de oprit van m'n oma op, dat is binnenkort gedaan, word afzetten aan de voordeur :deuk:

En ken het hoor, niemand snapt hier dat ik mijn Superb verlagen wou, en nu zeker niet nu ik hem nog lager wil, vind het de auto gewoon afmaken, kan het niet helpen:bloos:

Chrisjemol

Forumguru
@Chrisjemol

Deze heeft ook Porsche Cayenne voorstoelen, echt een klepper van een Superb en een hele bekende geweest in het wereldje. Maar de auto heeft deze kerel niet meer, dacht laatst gezien te hebben op Youtube dat ie met een lage Octi RS rijd nu.
Heeft er ook dikke RS remmerij onder. Mooie velgen ook
Dikke bak!

leon-cupra

Forumguru
@EdK met zijn nieuwe functie en bijhorende loonopslag, heeft hij aangegeven te investeren in vastgoed. Zal wel villa met plaats om de wagen af te wassen worden.
Dacht gelezen te hebben dat Peter Gillis zijn huisje te koop staat. Niets voor jou Jefrey? :D

s-line

Forumguru
Vreemd geluid zeker omdat hij nog helemaal niet laag staat, anders zou ik denken aan een aandrijfas die de carrosserie zou raken

JeSko

Forumguru
Nee inderdaad @s-line staat nog hoger vooraan als ervoor op de Eibachs, en het komt duidelijk van de veren, langs buiten hoor ik rond het gebied van de veerpoot het geluid duidelijk, telkens een dubbele klonk.

Komt het omdat de veer aan zijn uiteinde zit en beweegt omdat hij niet laag genoeg is? Misschien dat het toplager niet meedraait omdat er niet genoeg druk is?

Zien is lastig zonder dingen los te gaan halen. Wanneer ga je heen voor final adjustment? Kan ook zijn dat uitlijning niet tof is en dat daarom de band "stuitert" Maar als je langzaam rijd zou het dan weg zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan