Japanese Power
Donateur
Dan toch maar deze optie meebestellen.Een muurtje is niet echt een optie inderdaad met 3 kids op de achterbank
Dan toch maar deze optie meebestellen.Een muurtje is niet echt een optie inderdaad met 3 kids op de achterbank
Maar misschien wordt dat dan weer goedgemaakt door het extra rijgenot van de DSG...dus ik zou in mijn geval meer belasting betalen voor minder pk's, dat voelt ergens niet goed
@Canon-Eye ik ging in beide gevallen uit van een dsg uitvoering. Die dsg staat al sinds 2008 op mijn verlanglijst. Bij de 3 auto’s die ik sindsdien heb gereden telkens omwille van de kosten de dsg weg gelaten. Maar nu gaat het er dan eindelijk van komen
Hoop het niet...Busje komt zo hopelijk
Ik maakte in 2007 een proefrit met een Octavia 1.9 TDI (PD) met DSG6. Ik was Spijkenisse nog niet uit of ik was al verkocht...Die dsg staat al sinds 2008 op mijn verlanglijst.
Tsja zal je wel een aanbieding geweest zijn.....Ik was Spijkenisse nog niet uit of ik was al verkocht...
Neuh, dat ging nog om een dienstauto - wel de laatste vóór m'n pensioen trouwens.Tsja zal je wel een aanbieding geweest zijn.....