CDK
Forumguru
@Bakkertje, dat vind ik echt sneu en spijtig om te lezen. Hopelijk valt het allemaal toch nog een beetje mee en worden de gebreken netjes opgelost.
maar als het je eigendom was geweest had ik me enorm bekocht gevoeld met een product van 39680 euro..
maar met 1300 in de week van een automaat nog meer lijkt meSuper hartelijk dank voor je reactie.
Ik rij veel (ongeveer 1300 per week) en meest snelweg. Ook veel op cruise control, maar vaak ook niet omdat ik het te druk vind en dus veel gedoe.
Ik ga van ACC wel gelukkig worden volgens mij! TNX
Is dat zo? Wat raar ( en vervelend).Enige minpunt is dat ie bij het uitvoegen auto's niet rechts inhaalt op de uitvoegstrook, dus als daar een vrachtwagen naast je rijd moet je zelf even gas bijgeven.
.
maar met 1300 in de week van een automaat nog meer lijkt me
Ben benieuwd hoe het er uit ziet iddJa dat is echt zo. Ik zie in mijn display dan ook een auto op de linker baan. Daar blijft ie dan braaf achter plakken. Zal er straks wel even een foto van schieten.
De kleinste afstand is idd wat groot. Al heb ik er in de meeste gevallen geen last van. Maar soms heb je idd dat er nog mensen tussen duiken.nu schijnt de ACC bij verschillende auto's zo'n grote minimale afstand te houden dat er continu mensen tussen schieten, overigens werkt een ACC natuurlijk verreweg het mooist weer met die automaat