Arnoldotje
Forumguru
Dit broodje aap verhaal wilden ze mij ook wijs maken afgelopen vrijdag.
Tenenkrommend!
Tenenkrommend!
Even een update van mijn kant:
PON = Na 10dagen wachten, het probleem kennen we niet, is er niet.
Misschien is dat helemaal geen slecht idee!Ik woon niet in NL, dus ik kan het niet doen, maar misschien zou er eens iemand de Belbus van Kassa kunnen inschakelen. Die krijgen het meestal wel gedaan.
Op het duitse forum www.skodacommunity.de is er ook een thread hierover.
bij één van de leden stond de actieradius nog op 15 km, toen hebben ze in de garage de tank leeg getrokken en er bleek nog 14 liter in de tank te zitten.
Ze geven eigenlijk aan, staat actieradius op 0, dan gaat de 7 liter reserve pas in.
Misschien bij eerdere Octavias, weet ik niet, maar niet bij andere auto's die ik gereden heb.Actieradius op 0, betekent tank leeg.
Ook bij de O2 en O2FL was dat altijd zo.
Krijgen we dan hetzelfde als het egr verhaal?Tsja hier rond vertellen levert idd weinig op. Maar iets opzetten dan....
Eens...Misschien bij eerdere Octavias, weet ik niet, maar niet bij andere auto's die ik gereden heb.
Wijzer op 0 betekent hoofdtank leeg. Er zit nog wel een noodvoorraad in de reservetank.
Bij geen enkele auto die ik gereden heb betekende 'wijzer op 0' dat je meteen kwam stil te staan.
En nu dus ook niet bij de Octavia 3.
Kijk, 7 liter is rijkelijk veel als reserve. Dat wel.
Misschien bij eerdere Octavias, weet ik niet, maar niet bij andere auto's die ik gereden heb.
Wijzer op 0 betekent hoofdtank leeg. Er zit nog wel een noodvoorraad in de reservetank.
Bij geen enkele auto die ik gereden heb betekende 'wijzer op 0' dat je meteen kwam stil te staan.
En nu dus ook niet bij de Octavia 3.
Kijk, 7 liter is rijkelijk veel als reserve. Dat wel.
Direct met benzine auto langs gaan, waar ik bij actieradius 15km er 49 liter in kreeg, met klacht dat er waarschijnlijk benzine weg lekt want 49 + ongeveer 6 liter is 55 liter en dat kan helemaal niet in de tank (ik leef met jullie mee he guys...)Ze geven eigenlijk aan, staat actieradius op 0, dan gaat de 7 liter reserve pas in.
Daarna getankt en kreeg er na 4 a 5 keer afslaan en 20 sec wachten tussendoor 44 liter in.
Hopen dat PON toch met oplossing gaat komen.