De auto een dagje achter gelaten bij de dealer op zijn vraag. Hij had dus toestemming van de "fabriek" om een aantal testen te doen. Ze waren redelijk vaag over de uitgevoerde testen, tank leegtrekken, hoeveelheid controleren, vlotter vervangen door een nieuw exemplaar, vlotter in een andere wagen proberen en tank terug vullen. Dat was zowat het enigste wat ze me konden vertellen.
Nu stap ik na al dat gebeuren in m'n wagen en viel me onmiddellijk iets op, de nieuwe geur, iedereen kent die wel, van mijn NIEUWE wagen was verdwenen en vervangen door een indringende diesel geur. Ik moest onmiddellijk weg (ik was al te laat voor een afspraak) dus ik ben niet onmiddellijk terug binnen kunnen gaan. Enorm pissed off atm moet ik zeggen. Verder lieten ze me weten geen enkel probleem te hebben gevonden met de wagen en zijn tank. Er zat nog 12 liter in. Ik rij 20km en BAM, daar gaat het gelieve te tanken lichtje branden. Nu ben ik al 60km door gereden en staat de wijzer bijna weer helemaal beneden.
Er is niets aan de hand hoor zeggen ze dan... Morgen eens goed van m'n oren gaan maken. BENDE PRUTSERS!! En ja, ik weet sinds kort dat ze hier mee lezen... Benieuwd of ze morgen al een antwoord gaan klaar hebben.