Dat groene lampje geeft aan dat je de rem moet intrappen voordat je de DSG-pook uit de P-stand kunt krijgen.Wat is dat groene lampje?
Hill hold is dáár ook niet voor bedoeld - het is de vervanging van de aloude handrem-truc bij het wegrijden tegen een helling. Geeft je de tijd om de rem los te laten en gas te gaan geven zonder achteruit te rollen.Enige jammere vind ik wel dat deze functie het na 2sec welletjes vindt. Een stoplicht met hellingbaan ervoor staat langer op rood
Iets specifieker, je kunt geheel niet schakelen zonder voet op de rem, zo snel dit lampje brandt.Dat groene lampje geeft aan dat je de rem moet intrappen voordat je de DSG-pook uit de P-stand kunt krijgen.
Hill hold
Hill hold is dáár ook niet voor bedoeld - het is de vervanging van de aloude handrem-truc bij het wegrijden tegen een helling. Geeft je de tijd om de rem los te laten en gas te gaan geven zonder achteruit te rollen.
Is je tank ook min of meer leeg, als het naaldje 'leeg' aan geeft?
Is alleen de boordcomputer in de war, of rijd je daadwerkelijk 1:13 gemeten aan de pomp?
Niet onnodig quoten aub!
Ik ook niet terwijl hij perfect functioneert. Enige jammere vind ik wel dat deze functie het na 2sec welletjes vindt. Een stoplicht met hellingbaan ervoor staat langer op rood