Joske
Forumguru
diesel heeft een dichtheid van 0,84 en benzine 0,72. De vlotter in de brandstoftank zal zich anders gedragen afhankelijk welke vloeistof er in zit. Althans zo interpreteer ik dat toch .
Het signaal dat de vlotter naar het dashboard stuurt wordt door middel van weerstand omgezet in een Voltsignaal, welke dan vervolgens omgezet wordt naar een analoog beeld (de naald op je dashboard). Daar kunnen in VCDS ook waarden rond veranderd worden. Turboturbo had volgens mij ook al eens daar over gesproken op het forum, maar nog niet verder getest denk ik. Ik vind alleszins dat topic niet zo gauw terug.
Het signaal dat de vlotter naar het dashboard stuurt wordt door middel van weerstand omgezet in een Voltsignaal, welke dan vervolgens omgezet wordt naar een analoog beeld (de naald op je dashboard). Daar kunnen in VCDS ook waarden rond veranderd worden. Turboturbo had volgens mij ook al eens daar over gesproken op het forum, maar nog niet verder getest denk ik. Ik vind alleszins dat topic niet zo gauw terug.