Club van 1.2 12V.

EdK

Forumguru
Nou moet ik het toch vragen.....
RR??
Rolls Royce?
Race Rubber?
Raar Racen?

Heeft naar mijn beleving toch nog lang geduurd !!! :D:D

RoomsteR
Kwam er tijdje terug opeens achter en vond het wel leuk !!
Een echte RR heeft ook veel ruimte en de Skoda RR ook
Daarbij is de Skoda RR Simply Cheaper

En voor de rest hebben beide wagens een stuur , deuren, ramen , lichten etc etc

:680:

bluskabouter

Forumguru
Hierbij een paar foto's van mijn rode FII. Ik wilde vanmiddag een leuke locatie zoeken voor een paar mooie foto's maar het begint hier aardig te betrekken. Dus maar ff snel een paar op de parkeerplaats gemaakt.

mooie hoofdsteunen en gordelhoezen.
waar heb je deze besteld?
en voor welke prijs?

Fabia

† In Memoriam
Ik heb ze beide op Ebay gekocht. Het zijn een soort hoofdsteuncovers. Ik heb die alweer een tijdje. De gordelhoezen heb ik afgelopen maand gekocht.

cvegreen

Forumguru
Hoi Fabia ,
Ik was deze topic zo wat 4 bladzijden uit het oog verloren :( , nu heb ik het helemaal bijgelezen , ik keek alleen maar naar "mijn auto" ik zag niets staan van onze vriend Fabia , tot mijne euro in centiemekes gevallen was . Ik ben blij dat je uiteindelijk toch dik tevreden bent over de 1.2 12V , ik zou wel eens willen weten of de 6V nu echt zoveel minder power levert als de 12V. Ik ben in ieder geval dik tevreden over mijn 1.2 6V , hij is vlot genoeg en verbijsterd vlug voor het lichtste motortje dat de F1 heeft en niet meer verkocht word in de F2. Ik heb de foto's van je bolide bekeken en ik vind hem nog mooier dan de F1 , maar dat wist je ondertussen wel al denk ik . Ik vind het een heel geslaagde auto . Die rode kleur staat hem toch wel heel mooi , zeker met die zwarte A lijst , nu nog zwarte velgen/wieldoppen eronder en hij is om te stelen (figuurlijk dan he).Leuk om te horen dat je er zo tevreden over bent , ik lees dat hij zachter geveerd staat dan de F1 , zou voor mij beter uit komen , want ik vind mijn F1 iet of wat te hard afgeveerd staan. Die radio zit inderdaad heel mooi geintregeerd in je daschboard . Ik ben blij voor u dat jij zo tevreden bent over je F2.

Fabia

† In Memoriam
Misschien moeten we maar keer eens ergens afspreken. Kunnen we gaan vergelijken. Het lijkt me leuk om een stukje in jouw Fabia te rijden om goed te kunnen vergelijken. Mag jij in mijn Fabje sturen.

nemo

Senior Member
Misschien moeten we maar keer eens ergens afspreken. Kunnen we gaan vergelijken. Het lijkt me leuk om een stukje in jouw Fabia te rijden om goed te kunnen vergelijken. Mag jij in mijn Fabje sturen.

Ik zie een meeting!! (ofwel, een nieuwe poging voor een meeting)

Gieliovd

Forumguru
Sydney doen? Leuke meeting spot.

Over proefrijden lees ik net een leuk bericht. Iemand even proef laten rijden op zijn motor in goed vertrouwen, voor verkoop. Motor+koper nooit meer terug gezien.

Fabia

† In Memoriam
Zo, de zwarte wieldoppen zitten er op. Voor de zekerheid extra vast gemaakt met een paar zwarte tyraps. Ik vind het erg gaaf staan.

Bijlagen

• Afbeelding 009.jpg
    Afbeelding 009.jpg
    94 KB · Weergaven: 40
  • Afbeelding 012.jpg
    Afbeelding 012.jpg
    96,5 KB · Weergaven: 34
  • Afbeelding 011.jpg
    Afbeelding 011.jpg
    95,5 KB · Weergaven: 37
  • Afbeelding.jpg
    Afbeelding.jpg