KaleFietsbel
Actief lid
He Bakkertje, wat een ellende, niet alleen om alles te regelen, maar ook alle tijd en energie die je moet gebruiken omdat een ander niet van jouw spullen kan afblijven.
Sterkte!
Sterkte!
Hij is van de lease, maar dat maakt het niet minder erg.
Ik ga ervan uit dat het weer een columbus wordt. Toen ik de auto kreeg had ik nog gevraagd bij de leasemaatschappij of er geen alarm in moest, toen hoefde dat niet, misschien dat ze er nu anders over denken...
Ik kan er nog wel voor kiezen om een alarm in te laten bouwen en daarmee mijn leasebedrag te laten verhogen (het wordt dan een accessoire). Dan heb ik hopelijk het gedoe er niet meer van. Dus dat is nog wel iets om te overwegen..
Als dat ING Carlease is, dan krijg je gewoon een nieuwe. Ze betalen daar liever een nieuwe en alle bijkomende schade, dan dat ze maatregelen treffen.
Zou ik niet doen... waarom ? Het zijn jouw spullen toch niet ? Zelf betalen voor iets wat ING moet oplossen ? Er zijn namelijk diverse oplossingen, maar die weigeren ze uit te voeren. Denk namelijk dat jouw inbraak zo 5000 euro schade is. Maar dat betalen ze liever dan 50 euro te investeren.
Breef heb je je foto's?Ik heb nu mijn superb met Bolero aan de straat staan, nog minimaal 4 a 5 maanden tot ik in mijn nieuwe huis met garage kan... Ik blijf hopen dat ze het verschil zien tussen de Columbus en Bolero en dus de Bolero met rust laten... al is het te gek voor woorden dat je dit moet hopen :1439:
Breef heb je je foto's?
Ik heb nu mijn superb met Bolero aan de straat staan, nog minimaal 4 a 5 maanden tot ik in mijn nieuwe huis met garage kan... Ik blijf hopen dat ze het verschil zien tussen de Columbus en Bolero en dus de Bolero met rust laten... al is het te gek voor woorden dat je dit moet hopen :1439:
Ik heb nu mijn superb met Bolero aan de straat staan, nog minimaal 4 a 5 maanden tot ik in mijn nieuwe huis met garage kan... Ik blijf hopen dat ze het verschil zien tussen de Columbus en Bolero en dus de Bolero met rust laten... al is het te gek voor woorden dat je dit moet hopen :1439:
Vraagje hierover (als het offtopic is, laat het me maar even weten):Om dit soort vervelende zaken te voorkomen heb ik geen columbus besteld, maar een JVC KW NX 7000 die achteraf wordt ingebouwd.(...)
Vraagje hierover (als het offtopic is, laat het me maar even weten):
Heeft deze NX7000 dezelfde functionaliteit als de Columbus: dus met 30Gb HD, radio, navigatie etc. etc. Waar ik ook heel erg van gecharmeerd was, was hoe ver je bij het achteruit inparkeren van de muur waf was. Dat werd grafisch goed weer gegeven.
Thnx... Willem-Jan
De JVC heeft in principe dezelfde functionalitieit (weet niet alle details) alleen geen 30GB (kaarten staan op SD). Ik weet niet of het parkeren grafisch wordt weergeven, dan alleen akoestisch vind ik op zich niet zo'n probleem.