Ik zou ook graag terug willen naar de tijd dat we de achterdeur van onze woning niet op slot hoefden te doen en dat fietsen geen slot nodig hadden, helaas is de maatschappelijke realiteit in NL anders........... Voor principes krijg je weinig tegenwoordig, er zit niets anders op dan realistisch te zijn dat alles van waarde weerloos is geworden.@ van der P. Wat een ontzettend domme reactie van je. Zou bijna zeggen dat ik hoop dat ze bij jou je hele kiet leegroven. Moet je maar niet ergens gaan wonen. Triest dit soort mensen op een forum.
Wow, in Rome geweest en je auto is niet opengebroken?! Misschien eens Barcelona proberen als je van je Columbus bevrijdt wilt worden......Van Rome tot Madrid en Amsterdam.
Ik denk dat men van der P niet goed begrijpt. Wat hij zegt is n.l. helemaal niet zo raar. Je weet, wanneer je een Columbus systeem in de auto hebt, dat dan de kans op diefstal substantieel is.
En dan kun allerhande lelijke dingen over de dader zeggen, dat helpt niet.
Toch niet...Ik blijf het toch een zeer rare redenering vinden.
Ik blijf het toch een zeer rare redenering vinden. Volgens mij zitten er niet veel mensen op dit forum zonder auto, doch, je weet dat als je een auto koopt de kans op diefstal van die auto groter wordt dan als je geen auto hebt. Ik wacht de reactie af als hier iemands auto plots weg is, ik denk niet dat die persoon dan gaat zeggen: ik had dit kunnen weten, het was beter geweest om geen auto te kopen. Zo kun je nog wel even verder gaan: je televisie, je horloge, je mp3 speler... Er zal altijd wel iemand zijn die vindt dat wat jij hebt beter bij hem past dan bij jou. Dat geeft hem nog geen vrijgeleide om dit dan ook te doen, sterker nog het is zelfs geen verklaring waarom hij dit doet.
En ja, allerhande lelijke dingen zeggen over de dader helpt niet, maar het lucht wel op, zij het maar een beetje.
Je weet nu als je zo'n ding aanschaft dat je vroeg of laat aan de beurt bent.