@Andrehj en off-topic: In vergelijk met de JVC kw-nx7000 die ik hiervoor had als vervanger van m'n gestolen columbus: Het geluid is niet fatsoenlijk te regelen (eigenlijk vind ik het gewoonweg ruk, maar ik ben dan ook vrij kritisch wat geluid betreft) en last but not least de dynamische routebegeleiding stuurt je echt alle kanten op. Het is dat ie in het business pakket zit als ik er geld voor betaald had had ik me echt bekocht gevoeld (het is echt geen 700 euro waard). Om over de prijs van de updates maar te zwijgen: 199 euro. Daar koop je 2 becker systemen voor met Europese dekking en TMC. Dat slaat echt helemaal nergens op. En ja hij is snel, maar ik wacht liever 1 minuut op een fatsoenlijke route. Als er volgens TMC een file staat wil ik ook een keus hebben om wel of niet om te rijden en niet omdat er 3 km file op de a12 staat via een B weg, A30, A1 en dan A28 naar Utrecht (terwijl er op de A28 ook 16 km file stond). En dat gebeurd me tot nu toe iedere keer als er ergens file staat.