Dat gevoel van onzekerheid als je bij je auto terug komt ken ik wel. Bij mij zijn ze twee maanden geleden op bezoek geweest en het slijt niet erg snel kan ik wel zeggen. Zelfs niet als je op vakantie bent in Italië blijft het een verrassing.Balen Eppie! De auto is daarna nooit meer hetzelfde, de nieuwigheid is er compleet vanaf en ik voel me nu 3 maanden verder nog steeds niet veilig in mijn auto. Iedere keer weer kijken als ik bij mijn auto aankom of alles er nog in zit...
Sinds vorige week zit de Navilock er eindelijk in, en hopelijk helpt het iets. Het is er alleen niet mooier op geworden...
Bekijk bijlage 15240
Even 4 schroefjes los draaien is er nu niet meer bij, dus om principiële redenen ben ik er nu meer tevreden mee. Ook al zagen ze nu mijn hele dashboard eruit.
...Sinds vorige week zit de Navilock er eindelijk in, en hopelijk helpt het iets. Het is er alleen niet mooier op geworden...
BELACHELIJK! Typisch weer zo'n dealer die een slaatje slaat uit de diefstallen! Ik dacht dat alle dealers 1 prijs mochten rekenen en dat dit vanuit PON bepaald is?Ik heb er ook naar geïnformeerd, maar ben wel geschrokken van de prijs die de dealer doorgegeven/doorgekregen heeft. €280,= incl. montage en BTW.
Da's wel een verschil met de prijzen die ik voor de volkswagens tegenkom.
Hoop trouwens dat de gestolen Navi blijft hangen op K3 op weg naar Polen, dat zal ze leren !!
Maar met een gestolen middenconsole kan een dief niets doen, want bij her-installatie moeten de juiste software en codes ingevoerd worden
(...)Als de leasemaatschappijen massaal besluiten om de RNS510/Columbus te boycotten zal VAG onder druk van Pon snel besluiten tot montage van een diefstalveiliger apparaat.
(...)
Mijn S2C is ook besteld met columbus navigatie. Nu is het niet mogelijk de navigatie vast te zetten met 4 poprivetten?
Als ze die dan willen pikken moeten ze die rivetten beginnen uitboren, da's al een hele klus!