Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij FM heb ik dat ook nog niet gezien. Vorige week toevallig een factory reset gedaan, maar een logo's ook niet na 2 dagen. Dus in beide gevallen gewoon met de hand. (ps ja de optie staat aangevinkt).
Nu ik weer terugdenk aan de aflevering, kan ik mij nog wel herinneren dat de dealer wat voor ons had ingesteld/voorbereid betreffende de radio. Dat zal dan inderdaad wel die zenders+logos zijn geweest. En ik maar denken dat dat helemaal automagisch gaat zoals de instellingen ook doen vermoeden (Automatisch ophalen van logo's)
Dan maar eens even op zoek naar de juiste logos voor onze favoriete zenders
@O3-Rider Je moet (alles behalve NPO) weer even opnieuw opzoeken in je zenderlijst. Er is 18 april jl. een wijziging in zender-ID's doorgevoerd. Deze wijziging lost het probleem van het 'niet terug schakelen naar FM' op.
Net in een ritje al een paar keer het terugschakelen opgemerkt. Blij dat het nu goed werkt.
Alleen een scan doen is niet voldoende. Na dat je de zenderslijst ververst, kan je je zender weer kiezen uit de 'nieuwe' zenderlijst en zal hij weer spelen. Daarna moet je je voorkeuze zender nog vervangen voor de 'nieuwe versie' van de zender.
Het gaat overigens hard met de DAB: Heb net een nieuwe scan gedaan, en kan (in Oost NL) nu al kiezen uit 50* zenders! En allemaal kraak- en ruisvrij. Daar kan de FM nog een puntje aan zuigen.
Yup, was bij ons ook zo. Ff de favorieten opnieuw instellen na een verse scan en alles werkt weer. Of het automagisch overschakelen naar FM nu wel goed werkt hebben we echter nog niet getest.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.