Even een vraag tussendoor zie onder wie heeft hier ook last van dat sinds denk ik 18 maart de logo's die je bij een DAB zender kunt toevoegen gewoon niet meer werkt.
voorheen zonder problemen de logo selecteren van af een usb/sd en je kreeg hem bij een zender,
echter nu kun je ze niet meer toevoegen want na het selecteren van het logo van een opslag bron gebeurt er niks ??.
↑
Zenderlogo’s opslaan lukt niet meer – MIB Columbus.
Bij het willen wisselen van een zenderlogo krijg ik geen logo meer opgeslagen.
Ik weet niet of dit enig verschil maakt, maar het gaat om een DAB+ zender.
Gister heb ik bij een collega, met dezelfde USB-stick, een hele reeks zenders voorzien van een logo.
Ik heb vervolgens bij mij alle DAB+ zenders opnieuw geprogrammeerd in de hoop dat dat het probleem oplost, maar helaas.
Heeft iemand hier een oplossing voor die dit zelf ook aan de hand heeft gehad?
Hier het zelfde probleem lijkt te zijn gebeurd na dat de dab freq zijn veranderd kan nu geen logo meer toe kennen aan de DAB zenders wel aan de fm band ??, fout gemeld bij dealer en blijkt dat meer auto's het hebben ook in de VW groep dit probleem is nu aan gekaart bij de fabriek wachten op een software update.
Blijkt dat de DAB zenders van af nu ook logo mee zenden ondersteunen en freq. omschakeling bij geen dab ontvangst ... en ja dat werkt al wel, en juist dat de logo's nu worden mee gestuurd daar gaat het fout.
op audi forum's lees ik dat sommige nu inderdaad de logo's zien.
Er moeten hier op het forum toch wel meer mensen zijn met het zelfde probleem (in Nederland.)