terechte opmerking!Ik ben overigens wel benieuwd wat bij de zuinige rijders de boordcomputer over langere periode aangeeft als gemiddelde snelheid. Bij mij is dat 69 km/u.
ik vraag me serieus af waarom jij zo'n zuinig gemiddelde haalt net een RS, het verbruik dat jij hebt , is vergelijkbaar met een gewone diesel (en ik zit daar met mijn 1.6je enorm boven), waar zit dan de lol van de RS vraag ik me af, met alle respect hoorik snap het niet...ik krijg het niet voor elkaar om boven de 1 op 20 te komen.....zou ik misschien minder gas moeten geven..
Met die gemiddelde snelheden betekent dat dus veel snelweg km. En ja, dan kan je wel een RS hebben maar je kunt weinig sporten op de snelweg he. Gisteravond ook gemiddeld 110 ofzo gehaald door goed doorrijden, 1:15,6.ik vraag me serieus af waarom jij zo'n zuinig gemiddelde haalt net een RS, het verbruik dat jij hebt , is vergelijkbaar met een gewone diesel (en ik zit daar met mijn 1.6je enorm boven), waar zit dan de lol van de RS vraag ik me af, met alle respect hoor