Met een snelheid tussen de 160-180 (zit vrij regelmatig in Duitsland) doe je ongeveer 600 kilometer met een tank, er gaat dan ongeveer 42 liter diesel erin. Hou je het netjes en blijf je rond de 140 dan haal je er wel 700 kilometer mee.Hey allemaal
ik vroeg me af hoeveel km's je kan doen op een volle tank diesel in de RS TDI met normaal rijden ?
Mvg, Bram
en wat is het toegelaten percentage afwijking van het normverbruik?Verbruik wordt nauwgezet bijgehouden door de LM
die had ik ook al zien staan... vroeg het mij ook af eigenlijkwaar staat die pomp waar de diesel 1 euro ex BTW kost
@GatorLinearFade : just for the record, welke brandstof tank je en bij welk tankstation?
daar kan ik je deels in volgen, in die zin dat het eventuele "mooier" lopen van de motor het verschil in prijs zich niet zal uiten in minder brandstofverbruik. Maar wat ik wel zeker weet, is dat de benzine van het ene tankstation toch wel eens heel verschillend durft te zijn dan van het andere tankstation.. En al zeker als je Shell noemt. Die gooien er al eens andere prut bij ook hoor.Voor het verbruik zou dat niets mogen uitmaken.