de roomster

EdK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Octaviarijder</font><hr />

Hoelang blijven mensen de Roomster nog met de Meriva en Note vergelijken? Klopt voor geen meter, zet hem naast een Scenic en dan heb je een goede vergelijking. De Roomster is in zijn klasse wel degelijk een goede aanbieding, daar zijn ze ook bij Autoweek inmiddels wel achter gekomen.

[/ QUOTE ]

Heb ik wat gemist in de autoweek ??
Is er een vergelijkingstest van Roomster versus Scenic ??
Wil of kun je iets duidelijker wezen ??

mvg

LenK

Forumguru
Nee hij wil ze naast elkaar zetten om te kijken welke de lelijkste is, de Scenic of de Roomster
smile.gif

EdK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Nee hij wil ze naast elkaar zetten om te kijken welke de lelijkste is, de Scenic of de Roomster
smile.gif

[/ QUOTE ]

en dan wint de scenic uiteraard als leleijkte eendje want de Roomster is TOCH Skoda

toch ????
407.gif

Boet

Actief lid
Mooi kleurtje Martijn! Zie nog koplampsproeiers ed. ook. Corneringfunctie, toevallig?

Heel goedkoop vind ik de Roomster niet, maar hij is een stuk groter dan de Nissan Note. De Meriva is eveneens een stukje kleiner; iets wat je m.i. wel ziet in de kofferruimte.

De Scenic zit qua afmetingen wat meer in de buurt.

Boet

Actief lid
In tegenstelling tot de genoemde Scenic, ga je hier een hoop rijplezier aan beleven. Mark my words!
489.gif

Octaviarijder

Actief lid
Toen de prijzen van de Roomster net bekend werden zeiden ze bij Autoweek ook dat het een veels te dure auto was, nu hij eenmaal goed getest is blijkt het gewoon veel waar voor zijn geld te zijn. Als je de afmetingen e.d. bekijkt, hoort de Roomster niet thuis tussen meriva's, note's en andere auto's van dat formaat. Wat betreft de meeste afmetingen moet je de Roomster vergelijken met een normale Scenic en dan is hij al gauw zo'n 5000!!! euro goedkoper en ook nog beter uitgerust. Vergelijk ze maar eens op de site van Autoweek bij Carbase.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: EdK</font><hr />

Hoelang blijven mensen de Roomster nog met de Meriva en Note vergelijken? Klopt voor geen meter, zet hem naast een Scenic en dan heb je een goede vergelijking. De Roomster is in zijn klasse wel degelijk een goede aanbieding, daar zijn ze ook bij Autoweek inmiddels wel achter gekomen.

[/ QUOTE ]

Heb ik wat gemist in de autoweek ??
Is er een vergelijkingstest van Roomster versus Scenic ??
Wil of kun je iets duidelijker wezen ??

mvg

[/ QUOTE ]

Sant

Lid

[/ QUOTE ]

Hier ben ik het helemaal eens.
Gisteren hebben wij een Roomster Style 1.6v Tiptronic besteld als vervanger van onze (nog) huidige Scenic 1.6v automaat. Een voorwaarde was dat ik minimaal de eigenschappen en functionaliteit van de Scenic wil terugzien. Dit is me zeker gelukt met de Roomster, zelfs meer. En dan heb ik 't nog niet over de prijs. De testritten gaven ons een meer dan goed gevoel m.b.t. de rijeigenschappen.
Nu nog de ca 8 weken levertijd door zien te komen.

Boet

Actief lid
"Nee hij wil ze naast elkaar zetten om te kijken welke de lelijkste is, de Scenic of de Roomster "

Jouw gezicht wint op punten, Lenk
wink.gif

Sant, het zal moeilijk worden, maar je komt er doorheen. En dan begint het. Een MPV voor een goeie prijs die wél een bocht doorkomt!
cool.gif

Nee, serieus. Het zal je goed bevallen.

EdK

Forumguru
Onbekend maakt onbemind of wat de boer niet kent dat vreet ie niet !!
En sommige hebben dat met de Roomster !!!

Nee Sant je hebt de juiste keuze gemaakt en je gaat er geen spijt van krijgen !!

sador

Donateur
Martijn85

Gefeliciteerd,

Moet nog een 2 weken wachten, en het wachten duurt al zo lang.

Heb je ook foto's?

Dank je
smile.gif

Ik heb gisteravond even 2 foto's gemaakt
smile.gif

De photoshoot komt van de week
wink.gif

dsc00503gw8.jpg

Kleur lijkt wat vaag maar dat komt door de oranje verlichting op de parkeerplaats
dsc00504vm5.jpg

sador

Donateur
Ben vandaag toch nog even bij de dealer langs geweest, en wat blijkt, mijn Roomster was gisteren net binnen gekomen.

Ik kan hem dus volgende week donderdag ophalen, i.p.v. over 2 weken.

Nu nog 6 nachtjes slapen, het aftellen is begonnen!!!

Okki

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Martijn85</font><hr />

Kleur lijkt wat vaag maar dat komt door de oranje verlichting op de parkeerplaats

[/ QUOTE ]

Beetje grote plaatjes, maar goed.
Kleur heeft iets weg van paars....toch een Pausmobiel
ahum.gif

Zonder dollen, gefeliciteerd hoor. Heb zelf ook nog over een Rooster, Roester èh Roomster gedacht. Sport uitvoering in het rood. Maar, de baas vond dat niet goed
407.gif

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Martijn85</font><hr />

Ik heb gisteravond even 2 foto's gemaakt
smile.gif

De photoshoot komt van de week
wink.gif

[/ QUOTE ]

mooie foto's , van een mooie auto!!!
xyxthumbs.gif

Okki

Donateur
Nou, je dient het plaatje normaal gesproken als BIJLAGE mee te nemen in je bericht. Het plaatje mag dan niet groter zijn dan 100Kb.

Jou plaatjes IN het bericht zijn denk ik groter.

Neemt weer veel plek in op de Server

Bovenaan Onderaan